تاریخ انتشار : شنبه 28 خرداد 1401 - 8:11
کد خبر : 33008

روایت زنان سرپرست خانوار در «هایدی و جوجه‌های جهادی»/ امشب ببینید

روایت زنان سرپرست خانوار در «هایدی و جوجه‌های جهادی»/ امشب ببینید

تهیه‌کننده مجموعه «بزرگ راه همت» با اشاره به ویژگی‌های فصل جدید این مستند از اشتغالزایی زنان سرپرست خانوار به‌عنوان یکی از محورهای مهم آن سخن گفت.

به گزارش تیتر داغ؛ اباذر صالحیان تهیه‌کننده مجموعه «بزرگ راه همت» درباره این برنامه که از شبکه افق روی آنتن می‌رود بیان کرد: در فصل جدید «بزرگ راه همت» به بیش از ۱۰ استان از جمله مازندران، کهکیلویه و بویراحمد، گیلان، هرمزگان، خوزستان، کرمانشاه، سیستان و بلوچستان و… سفر کرده‌ایم.

وی ادامه داد: رویکرد اصلی این مجموعه بازتاب مددرسانی‌های اجتماعی و فعالیت‌های جهادی در مناطق دورافتاده به دست خود مردم هر خطه است که با محوریت اشتغالزایی و توانمندسازی و با توجه به منویات رهبری انجام گرفته است. موضوعات این فصل هم درباره تربیت، پرورش و توانمندسازی بانوان سرپرست خانوار و اشتغالزایی بوده است.

تهیه کننده «بزرگ راه همت» تصریح کرد: این فصل در ۲۰ قسمت از شبکه افق در حال پخش است، تا الان حدود سه ماه درگیر بوده‌ایم و تولید حدود دو سوم از کار به پایان رسیده و نهایتاً تا یک ماه آینده به پایان ضبط و تصویربرداری خواهد رسید. بخش زیادی از این مجموعه به کارگردانی عبدالله نظری تولید شده است که طی این مدت به استان‌های مختلف سفر کردند و با بررسی و تحقیقات گسترده تصاویر زیبایی از گوشه‌گوشه کشور عزیزمان ایران به تصویر کشیده‌اند.

وی در بخش دیگر درباره این قسمت از «بزرگراه همت» که امروز ۲۸ خرداد روی آنتن شبکه افق می‌رود توضیح داد: مجموعه مستند بزرگ راه همت در این قسمت به اشتغالزایی در روستاهای دور افتاده استان کهکیلویه و بویر احمد و شهر یاسوج پرداخته است.

صالحیان در پایان بیان کرد: به تصویر کشیدن حرکت‌های خودجوش مردمی و جهادی در کنار گوشه کشور عزیزمان ایران از مهمترین دغدغه‌های عوامل ساخت مجموعه «بزرگ راه همت» است.

مجموعه مستند «بزرگ راه همت» به تهیه کنندگی اباذر صالحیان و کارگردانی عبدالله نظری ساخته شده و در این قسمت با عنوان «هایدی و جوجه‌های جهادی» روایتی از گروهی خودش در یاسوج را بیان کرده که فرصتی برای اشتغالزایی خانواده‌های شهدا و ایثارگر و همچنین تمام زنان سرپرست خانوار مهیا کرده‌اند.

این مستند امروز (شنبه) ساعت ۱۹:۳۰ و تکرار آن روز بعد از ساعت ۶ و ۱۲ از شبکه افق پخش خواهد شد.

منبع: مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.