تاریخ انتشار : جمعه 30 مهر 1400 - 6:47
کد خبر : 25496

روزهای تعطیل ۴۰ تن مرغ در پایتخت توزیع می‌شود

روزهای تعطیل ۴۰ تن مرغ در پایتخت توزیع می‌شود

مدیرکل پشتیبانی امور دام استان تهران از توزیع ۳۰ تا ۴۰ تن مرغ منجمد و گرم در میادین در ایام تعطیل خبر داد.

علیرضا سالمی مدیرکل پشتیبانی امور دام استان تهران با اشاره به اینکه عرضه مرغ کماکان در فروشگاه های زنجیره ای و میادین میوه و تره بار انجام می شود، اظهار کرد: با توجه به عرضه مستمر روزانه مرغ گرم و منجمد، قیمت طی یک هفته اخیر در بازار کاهش یافته است.

وی از عرضه روزانه ۲۰۰ تا ۳۰۰ تن مرغ منجمد در بازار خبر داد و گفت: روزانه ۱۱۰۰ تا ۱۲۰۰ تن مرغ گرم در میادین و فروشگاه های زنجیره ای در استان تهران توزیع می شود.

سالمی قیمت هر کیلو مرغ منجمد را ۲۵ هزار تومان و مرغ گرم  را ۲۸ هزار تومان اعلام کرد و افزود: توزیع در بحث مرغ منجمد به هر میزانی که بازار آمادگی توزیع دارد، انجام می شود. همچنین تالارها، رستوران ها، مراکز آموزشی و پادگان ها با مراجعه به پشتیبانی می توانند مرغ منجمد را دریافت کنند.

مدیر کل پشتیبانی امور دام استان تهران ادامه داد: با توزیع گسترده مرغ طی ۱۰ روز اخیر شاهد کاهش ۴ تا ۵ هزار تومانی قیمت در سطح بازار بودیم که استمرار این روند در تعادل قیمت مرغ در بازار تاثیر بسزایی دارد.

وی با اشاره به اینکه عرضه مرغ در ایام‌تعطیل کماکان ادامه دارد، بیان کرد: در ایام تعطیل به سبب باز بودن میادین اصلی تا ظهر ۳۰ تا ۴۰ تن مرغ منجمد و گرم توزیع می شود.

مدیر کل پشتیبانی امور دام با اشاره به اینکه ۲۰ تا ۲۵ درصد آحاد جامعه از میادین خرید می کنند، بیان کرد: با احتساب فروشگاه های زنجیره ای ۳۰ تا ۴۰ درصد خرید مردم از این ۲ محل انجام می شود که عرضه کالا با نرخ مصوب در این ۲ بخش بر بازار هم اثر گذار خواهد بود.

سالمی در پایان تصریح کرد: با توجه به عرضه مرغ قطعه بندی در فروشگاه های زنجیره ای، عرضه توسط شرکت های بسته بندی انجام می شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.