تاریخ انتشار : پنجشنبه 19 تیر 1399 - 11:15
کد خبر : 10701

روند صعودی قیمت طلا و سکه همچنان ادامه دارد

روند صعودی قیمت طلا و سکه همچنان ادامه دارد

رییس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر تهران گفت: تا زمانی که نرخ دلار و اونس جهانی طلا صعودی است، قیمت طلا و سکه نیز به روند افزایشی خود ادامه می‌دهند.

به گزارش تیتر داغ؛ ابراهیم محمد ولی رییس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر تهران در خصوص آخرین وضعیت بازار طلا و سکه اظهار کرد: هم اکنون معامله مصنوعات و جواهرات ساخته شده به هیچ عنوان در بازار‌های داخلی صورت نمی‌گیرد و فروشندگان هیچ میلی به فروش دارایی‌های خود ندارند.

وی افزود: امروز به دلیل افزایش قیمت اونس جهانی و روند صعودی ارز در بازار‌ داخلی قیمت انواع سکه و طلا روند صعودی به خود گرفت.

رییس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر تهران بیان کرد: این روند تا زمانی که اونس جهانی ارزان شود و روند صعودی ارز کاهش پیدا کند ادامه خواهد داشت و قیمت‌ها در بازار‌ داخلی گران‌تر می‌شوند.

محمدولی تصریح ک: امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار ۹۷۰ هزار تومان، هر قطعه سکه طرح جدید ۱۰ میلیون و ۵۹۲ هزار تومان، سکه طرح قدیم ۹ میلیون و ۵۹۵ هزار تومان، نیم سکه پنج میلیون و ۳۰۰ هزار تومان، ربع سکه ۳ میلیون و ۷۰ هزار تومان و سکه گرمی یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومان در بازار‌های داخلی معامله شد.

منبع: جوان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.