تاریخ انتشار : پنجشنبه 14 اردیبهشت 1402 - 9:12
کد خبر : 97528

سلیمی خبر داد؛

رونمایی از نسخه ارتقا یافته سامانه‌ سازمان داوطلبان هلال احمر

رونمایی از نسخه ارتقا یافته سامانه‌ سازمان داوطلبان هلال احمر
رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر گفت: در هفته گرامیداشت هلال احمر از نسخه ارتقا یافته سامانه‌ سخا سازمان داوطلبان رونمایی می‌شود.

به گزارش تیتر داغ؛ وحید سلیمی بیان داشت: همزمان با هفته هلال احمر، نسخه ارتقا یافته سامانه‌ی سخا جمعیت هلال احمر به بهره برداری می‌رسد.

وی، جمعیت هلال احمر را از سازمان‌های پیشرو در حوزه حمایت از بیماران نیازمند و ارائه کمک هزینه و تسهیلات درمانی خواند و با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته برای توسعه خدمات حمایتی- درمانی، خاطرنشان کرد: ارتقای سامانه سخا، این نوید را می‌دهد که هلال احمر به عنوان یک سازمان حمایتی و تخصصی دارای یک شبکه هوشمند اختصاصی برای استحقاق سنجی شود و خدمات حرفه‌ای خود را در بعد جغرافیایی ارائه دهد.

سلیمی گفت: درج اطلاعات مراجعان در سامانه سخا را برای انجام مأموریت‌های سازمانی راهگشا و توسعه عملکرد سازمانی متناسب با وسعت جغرافیایی کشور، راحتی گروه‌بندی و کنترل کارآمد کاربران را از جمله ویژگی‌ها و مزایای این سامانه در نسخه ارتقا یافته آن است.

وی در ادامه به دیگر برنامه‌های اختصاصی سازمان داوطلبان در هفته هلال احمر اشاره و تصریح کرد: اجرای نخستین مرحله سهام نیکوکاری از محل مشارکت نقدی کارکنان جمعیت به نفع نیازمندان در شهرستان مراوه تپه استان گلستان، راه اندازی تیم‌های مدد، برگزاری ۱۰۱ کاروان سلامت با محوریت خدمات چشم پزشکی در مناطق محروم، معرفی اعضا، داوطلبان، حامیان و اشخاص حقوقی برتر در فعالیت‌های داوطلبی، افتتاح پروژه‌ها و طرح‌های استانی، رونمایی از آئین نامه عضویت و سامانه هلال من، آغاز دوره‌های آموزشی ویژه اعضای جدید، برپایی بازارچه محصولات خانه‌های هلال و تشکل‌های داوطلب محور و اجرای برنامه‌های ابتکاری استان‌ها، از مهمترین عناوین برنامه‌های این سازمان در هفته گرامی داشت هلال احمر خواهد بود.

منبع: روابط عمومی سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.