تاریخ انتشار : سه شنبه 5 اسفند 1399 - 16:54
کد خبر : 17869

رویترز: ترامپ باید به پرونده‌های فساد جنسی خود پاسخ دهد

رویترز: ترامپ باید به پرونده‌های فساد جنسی خود پاسخ دهد

رئیس جمهور پیشین آمریکا احتمالا باید به زودی درباره چندین پرونده فساد جنسی خود پاسخ دهد.

به گزارش تیتر داغ؛ «دونالد ترامپ» رئیس جمهور پیشین آمریکا، به زودی برای توضیح درباره پرونده‌های متعدد فساد جنسی خود در دادگاه حاضر خواهد شد.

«ای ژان کارول» روزنامه‌نگاری که ترامپ را سال‌ها پیش به تجاوز جنسی متهم کرده بود، در این باره گفت بی‌صبرانه منتظر فرارسیدن روزی است که رئیس جمهور پیشین آمریکا در دادگاه حاضر شود.

کارول در ماه نوامبر ۲۰۱۹ در این باره دادخواستی را به دادگاه ارائه کرده است. ترامپ پیشتر هرگونه آزار جنسی به او را تکذیب کرده و گفته بود کارول را نمی‌شناسد.

کارول در این باره به خبرگزاری رویترز گفت: «منتظر روزی هستم که در دادگاه رو به روی او بشینم. من هر روز به این لحظه فکر می‌کنم.»

پیشتر ترامپ به دلیل سمت ریاست جمهوری از حضور در دادگاه اجتناب کرد، اما اکنون این پرونده با توجه به عدم حضور ترامپ در مناصب سیاسیِ آمریکا با سرعت پیش خواهد رفت.

«جنیفر راجرز» دادستان سابق فدرال و استاد حقوق در دانشکده حقوق دانشگاه نیویورک، نیز در این باره گفت: «تنها مانع بر سر این راه رئیس جمهور بودن ترامپ بود؛ اکنون قاضی‌های آمریکا به این فکر می‌کنند که اقدامی برای پرونده‌های فساد جنسی او اتخاذ کنند.»

«سامر زرووس» از دیگر شاکیان پرونده‌های فساد جنسی ترامپ نیز در سال ۲۰۱۶ رئیس جمهور پیشین آمریکا را به سوءاستفاده جنسی متهم کرد. اما ترامپ اظهارات او را نیز دروغ دانست و این اتهام را تکذیب کرد.

زرووس در سال ۲۰۱۷ نیز شکایت خود را تکرار کرد؛ اما ترامپ بار دیگر گفت به دلیل رئیس جمهور بودن از پرونده‌های ایالتی مصون است. وکلای ترامپ در آن زمان تجدید نظری به دادگاه ارائه دادند. این پرونده همچنان باز و در جریان است.

زرووس اکنون بار دیگر از دادگاه خواست تا با توجه پایان دوره ریاست جمهوری ترامپ، این پرونده را از سر بگیرد.

علاوه بر این، تاکنون ده‌ها زن دیگر نیز ترامپ را متهم به سوء استفاده جنسی کردند که تمامی این اتهامات از سوی وی تکذیب شده است.

وکیل ترامپ به سوالات خبرگزاری رویترز در این زمینه پاسخ نداده است.

پیشتر نیز زنی به نام «استورمی دنیلز» از ترامپ شکایت و او را به سوء استفاد جنسی متهم کرده بود

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.