تاریخ انتشار : دوشنبه 15 شهریور 1400 - 10:22
کد خبر : 23859

زارعیان مدیری توانمند و همه جانبه است

زارعیان مدیری توانمند و همه جانبه است

در بعد اجرائی معاونت طرح و برنامه دانشگاه علوم پزشکی ارتش و ریاست نظام پرستاری تهران بزرگ از مهمترین سوابق زارعیان است که مدیری توانمند و همه جانبه است.

به گزارش تیتر داغ؛ محمد مهدی منتظریان فعال صنفی پرستاران نوشت:  اینک که هجده ماه از شیوع ویروس منحوس کرونا در کشور می گذرد ، مدیریت غیر حرفه ای و تبلیغاتی وزارت بهداشت در دولت گذشته شرایط سلامت و معیشت مردم را با چالش جدی مواجه کرده این کاستی ها بیش از هر بخشی مدافعان سلامت را تحت فشار قرار داده است. پرستاران به عنوان بزرگترین گروه کارکنان نظام سلامت با ارائه مراقبت های حرفه ای براساس آخرین شیوه نامه های بین المللی به اذعان جهانیان جهادی دیگر در صفحه تاریخ پر فروغ این ملت ثبت کرده اند اما چه حاصل که هرروز بیش از گذشته سرخورده و خسته از تصمیمات بالادستی و اشتباهات پر تکرار مسئولین هستند . خرسندیم که ریاست محترم جمهور با معرفی وزیر انقلابی و جهادی به مجلس محترم شورای اسلامی و متعاقب آن رای قاطع نمایندگان محترم بوی جهاد و ایثار در راهروهای بیمارستان ها یا به تعبیری نیکوتر سنگر های مدافع سلامت به مشام می رسد. با شروع دوره جدید وزارت بهداشت جهت همسوسازی ایده ها و تشکیل تیم منسجم تغییرات در سطح عالی ناگریز است، یکی از کلیدی ترین معاونت های وزارت بهداشت معاونت پرستاری است که راسا با مصوبه هیات دولت تشکیل گردیده که ازین حیث کم نظیر است، متاسفانه در سالهای گذشته سکان داران این معاونت آنچنان که باید به معقوله مراقبت و پرستاری از بیماران توجه جدی نداشته اند و همیشه این معاونت مغفول و محصور در اتاقهای کارشناسی بوده است .

اینک که مطلع شدیم گزینه اصلی این معاونت زارعیان است بیش از گذشته به انتخاب خود در انتخابات ریاست جمهوری بالیدم.

زارعیان که شخصیتی حرفه ای و علمی با صلابت و فن بیان قوی و آشنا به قوانین حرفه ای و اجرایی کشور است ، سالهاست در بخش های مختلف علمی و اجرائی در خدمت مردم شریف ایران بوده و در گسترش مراقبت حرفه ای و دانش پرستاری تلاش کرده است، از حیث علمی عضوییت در هیات ممتحنه و ارزیابی پرستاری و ریاست بلند مدت در دانشکده پرستاری ارتش جمهوری اسلامی ایران و ارائه ده ها مقاله علمی و تربیت صدها دانشجو در مقاطع مختلف از ایشان یک استاد بی نظیر ساخته، در بعد اجرائی نیز معاونت طرح و برنامه دانشگاه علوم پزشکی ارتش و ریاست نظام پرستاری تهران بزرگ از مهمترین سوابق ایشان است که مدیری توانمند و همه جانبه است. امیدوارم وزیر توانمند و جهادی بهداشت با انتخاب این شخصیت فرهیخته و ارزشمند بار دیگر امیدبخش خدمت در پرستارانی که خواسته های به حق آنها در این سالها دیده نشده باشد و جلوه های مراقبت حرفه ای و موثر پرستاری توسط عموم مردم این مرز و بوم لمس گردد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.