تاریخ انتشار : دوشنبه 5 اسفند 1398 - 7:39
کد خبر : 7190

زمان دقیق پخش فصل دوم عصر جدید

زمان دقیق پخش فصل دوم عصر جدید

اولین قسمت فصل دوم مسابقه عصر جدید با اجرای احسان علیخانی شنبه ۱۷ اسفندماه به آنتن تلویزیون بازمیگردد.

به گزارش تیتر داغ؛  برنامه عصر جدید با اجرای احسان علیخانی یک مسابقه استعدادیابی است که اولین فصل آن با استقبال ویژه ای از سوی مردم روبرو شد و پیش تولید فصل دوم این مسابقه از چند ماه قبل آغاز شد و به زودی روی آنتن میرود.

فصل دوم عصر جدید

فصل تازه برنامه عصر جدید با حضور شرکت کننده های توانمند به مانند فصل اول و بعد از انجام داوری های ابتدایی و انتخاب شرکت کننده های نهایی روی آنتن میرود.

بازگشت عصر جدید به تلویزیون

فصل دوم مسابقه عصر جدید با اجرای احسان علیخانی همزمان با شب ولادت امام علی(ع) یعنی ۱۷ اسفندماه ساعت ۲۲:۳۰ به آنتن تلویزیون بازمیگردد.

احسان علیخانی

پیش از پخش اولین قسمت فصل دوم عصر جدی ، چهار قسمت از حضور شرکت کننده ها در جلسات ابتدایی سنجش استعدادها در چهار شب از ۶ و ۱۰ و ۱۱ و ۱۳ اسفندماه پخش میشود و سپس اولین قسمت این مسابقه استعدادیابی روی آنتن میرود و در ایام نوروز هر شب مهمان خانه های مخاطبان در شبکه سه سیما است.

احسان علیخانی مجری جوانی که با برنامه ماه عسل شناخته میشد بعد از چیزی حدود ۱۰ سال ساخت ماه عسل را کنار گذاشت و با عصر جدید و یک مسابقه استعدادیابی به تلویزیون بازگشت.

احسان علیخانی

اولین برنامه عصر جدید ۲۷ بهمن سال گذشته روی آنتن رفت و با هدف کشف استعداد در زمینه های مختلف توانست تا حد زیادی مورد استقبال مردم و مخاطبان تلویزیون واقع شود.

داوران عصر جدید

رویا نونهالی ، امین حیایی ، سیدبشیر حسینی و آریا عظیمی نژاد به عنوان داور در فصل دوم برنامه عصر جدید حضور داشتند.

برنامه عصر جدید

آخرین قسمت مسابقه عصر جدید ۲۸ مردادماه امسال از شبکه سه سیما پخش شد و ۵ فینالیست نهایی این برنامه در آخرین روز مردادماه مشخص شدند.

فینالیست های عصر جدید

در فینال مسابقه عصر جدید فاطمه عبادی، محمد زارع،پارسا خائف،سعید فتحی روشن و دختران نینجا به ترتیب به عنوان نفرات اول تا پنجم این مسابقه شناخته شدند.

 

منبع: نمانک 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.