تاریخ انتشار : شنبه 18 شهریور 1402 - 14:27
کد خبر : 104610

ساخت بالابر خانگی با کابین + نمونه کار

ساخت بالابر خانگی با کابین + نمونه کار

ساخت بالابر خانگی با کابین به شما این اجازه را می دهد تا بتوانید به راحتی و در ایمنی کامل، به طبقات بالای خانه خود دسترسی داشته باشید. افرادی که به حرکت آسان داخل خانه نیاز دارند، می توانند از این روش بهره مند شوند. افراد مسن، افرادی که دارای معلولیت هستند و یا آن هایی

ساخت بالابر خانگی با کابین به شما این اجازه را می دهد تا بتوانید به راحتی و در ایمنی کامل، به طبقات بالای خانه خود دسترسی داشته باشید. افرادی که به حرکت آسان داخل خانه نیاز دارند، می توانند از این روش بهره مند شوند. افراد مسن، افرادی که دارای معلولیت هستند و یا آن هایی که خانه در طبقات بالا دارند، لازم است با این روش آشنا شده و از آن لذت ببرند.

شماره تماس :   ۰۹۱۹۷۹۴۱۷۴۰         ۰۹۱۲۲۶۱۳۴۱۷
وب سایت : www.sobhanilift.com
توجه داشته باشید که اجرای این پروژه به بررسی های بسیاری نیاز دارد و باید توسط افرادی صورت بگیرد که در این زمینه از تجربه کافی و تبحر لازم برخوردارند. بنابراین بالابر سبحانی می تواند بهترین گزینه محسوب شود و به یاری شما بیاید. تمامی مقررات و استانداردهای ایمنی باید رعایت شوند و گاهی به دریافت مجوزهایی برای انجام این کار نیاز دارید.

مزایای استفاده از بالابر خانگی کابین دار

مزایای استفاده از بالابر خانگی کابین دار، بسیار زیاد است و بایستی قبل از ساخت آن، در رابطه با این مزایا اطلاعاتی داشته باشید تا بتوانید تصمیم گیری بهتری داشته باشید. برخی از این مزایا عبارتند از:
۱.    دسترسی آسان و راحت
در صورت استفاده از بالابر هیدرولیکی خانگی، می توانید به راحتی و بدون نیاز به پله، در طبقات مختلف خانه خود جابجا شوید. به این ترتیب شرایط برای دسترسی به طبقات بالایی خانه میسر می شود. این موضوع برای افرادی که سن زیادی دارند، دچار معلولیت و مشکلات حرکتی هستند هم اهمیت زیادی دارد.
۲.    افزایش ایمنی با استفاده از بالابر
بالابرهای خانگی کابین دار، سیستم های ایمنی پیشرفته ای دارند. بنابراین در صورت وضوع هرگونه خطر، می توانند عملکرد مناسبی را ارائه دهند. افزایش ایمنی در استفاده از بالابر هیدرولیکی با کابین به این طریق ممکن است.

شماره تماس :   ۰۹۱۹۷۹۴۱۷۴۰         ۰۹۱۲۲۶۱۳۴۱۷
وب سایت : www.sobhanilift.com  \

ساخت بالابر خانگی با کابین + نمونه کار

۳.    راحتی و همینطور صرفه جویی در زمان
با استفاده از بالابر خانگی هیدرولیکی، زمان شما به صورت روزانه صرفه جویی می شود و می توانید به انجام سایر کارهای خود بپردازید.
۴.    افزایش ارزش خانه
بدون شک، نصب بالابر خانگی کابین دار، می تواند ارزش خانه ای که در آن ساکن هستید را افزایش دهد. پس در اجاره و یا فروش خانه هم موثر است.
۵.    طراحی مناسب و سازگار با طراحی داخلی خانه
بالابرهای خانگی را می توانید از نظر ظاهری با دکوراسیون داخلی خانه خود هماهنگ کنید.

بررسی اجزای بالابر خانگی کابین دار

بالابر خانگی کابین دار، معمولا از اجزای ذیل تشکیل می شود:
۱.    کابین:
کابین محیطی است که افراد گوناگون می توانند با کمک آن جابجا شوند. کابین را از مواد مقاوم و ایمن می سازند و همراه با درب هایی است که قابلیت باز و بسته شدن را دارند. طراحی کابین و ابعادی که دارد به نیاز و محدودیت هایی بستگی دارد که محیط شما دارد.
۲.    سیستم حرکتی:
سیستم حرکتی شامل موتور هیدرولیکی می باشد. این سیستم، مسئولیت ایجاد حرکت کابین را بر عهده دارد. سیستم های هیدرولیکی از عملکرد و ایمنی بیشتری برخوردارند.

شماره تماس :   ۰۹۱۹۷۹۴۱۷۴۰         ۰۹۱۲۲۶۱۳۴۱۷
وب سایت : www.sobhanilift.com

ساخت بالابر خانگی با کابین + نمونه کار

۳.    سیستم کنترل:
سیستم کنترل مسئولیت کنترل حرکت و همینطور توقف کابین را بر عهده دارد. این سیستم دکمه، سوییچ و صفحه نمایش را شامل می شود و به کاربر امکان کنترل و مدیریت بالابر را می دهد.
۴.    ریل ها و سیستم های نگهداری:
برای این که بتوان یک حرکت صاف و ایمن را تجربه کرد، ریل های مورد نظر به طول طبقات مورد نصب قرار می گیرند. ریل ها از فولاد و یا آلومینیوم ساخته شده اند و کابین را در حرکت صحیح هدایت می کنند.
۵.    سیستم ایمنی:
بالابر هیدرولیکی خانگی کابین دار را باید همراه با سیستم ایمنی قوی تولید نمود. بنابراین در صورت وقوع خطراتی مانند قطعی برق و یا وقوع حوادث دیگر، می توانند به کمک کاربر بیایند. سنسورهای حرکتی، دستگیره های اضطراری، سیستم های توقف خودکار و سایر ویژگی های ایمنی برای آن ها در نظر گرفته می شوند.
۶.    سیستم روشنایی و تهویه:
دقت داشته باشید که یکی از تجهیزات مهم در بالابرهای کابین دار، وجود سیستم تهویه و روشنایی در آن ها می باشد.

قیمت بالابر خانگی با کابین

قیمت بالابر خانگی با کابین، تحت تاثیر عوامل متعددی قرار می گیرد و در زیر باید به برخی از این عوامل اشاره کنیم که عبارتند از:
۱.    ابعاد و نوع طراحی بالابر:
ابعاد بالابر و نوع طراحی آن تاثیر زیادی بر قیمت بالابر خانگی با کابین دارد. بالابرهای بزرگتر و یا آن هایی که طراحی پیچیده ای دارند، معمولا از قیمت بالاتری برخوردار می باشند.
۲.    ظرفیت باربری:
ظرفیت بالابر هیدرولیکی خانگی تاثیر زیادی در قیمت آن دارد. هرچه ظرفیت بیشتر، قیمت بالاتری را برای آن رقم خواهد زد.
۳.    نوع و کیفیت مواد استفاده:
مواد باکیفیت، قیمت و هزینه بالاتری را در پی خواهند داشت.
۴.    سیستم حرکتی:
نوع سیستم حرکتی هم در تعیین قیمت دخیل بوده و سیستم های هیدرولیکی معمولا گران قیمت تر هستند.
۵.    هزینه نصب:
هرچه نوع ساختار کابین پیچیده تر باشد، هزینه نصب بیشتری را باید پرداخت کرد.
۶.    وجود ویژگی های اضافی:
سیستم های ایمنی پیشرفته، روشنایی و نوع تهویه به کار رفته، دستگیره های آن در تعیین قیمت نقش به سزایی ایفا می نمایند.
۷.    برند و تولیدکننده بالابر:
توجه کنید که نوع برند و همینطور تولیدکننده هم می توانند عاملی در تعیین قیمت باشند. به منظور دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با مجموعه تولیدی بالابر سبحاتی تماس برقرار کرده و قیمت دقیق ساخت بالابر خانگی با کابین را به دست آورید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.