تاریخ انتشار : سه شنبه 26 مهر 1401 - 8:26
کد خبر : 88267

ساخت ۱۰۱۷ فضای ورزشی در مدارس یک جهاد بود

ساخت ۱۰۱۷ فضای ورزشی در مدارس یک جهاد بود

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت: ساخت ۱۰۱۷ فضای ورزشی در مدارس حقیقتاً یک نهضت و جهاد بود.

به گزارش تیتر داغ؛ صادق ستاری فرد با تبریک آغاز هفته تربیت بدنی با بیان اینکه در این ۶ ماه انجام شد ساخت ۱۰۱۷ فضای ورزشی درون مدرسه‌ای حقیقتاً یک نهضت و جهاد بود تلاشی از جانب همه همکاران ما در سراسر کشور بود. در طول ۶ ماه نیمی از این طرح‌ها به اتمام رسید.

وی با بیان اینکه ما نیازمند فضای آموزشی با کیفیت بودیم گفت: فضای ورزشی مناسب را باید در مدارس ایجاد می‌کردیم که با حمایت جناب دکتر نوری این امر محقق شد افتتاح سیاست‌های وزارت آموزش و پرورش موجب شد تربیت بدنی در مدارس رنگ و بوی جدیدی به خود بگیرد.

ستاری فرد با اشاره به نقش ورزش در تربیت دانش آموزان گفت: نگاه ما این بوده است که مسئولیت پذیری دانش آموزان را از طریق فعالیت‌های ورزشی بیشتر کنیم.

معاون تربیت بدنی گفت: به دنبال این هستیم که مراسم صبحگاهی را با زنگ زورخانه ای اجرا کنیم تا هم این بحث زورخانه نهادینه شود و هم این موضوع را توسط دانش آموزان اجرا کنیم و آنان را توانمند سازیم‌.

ستاری فرد خاطر نشان کرد: در حاشیه این مراسم تفاهم نامه همکاری دو وزارتخانه ورزش و جوانان و آموزش و پرورش در دو حوزه ورزش بانوان و ورزش همگانی به امضا برسد تا در ۱۲۰۰ پایگاه ورزشی در مدرسه مدارس شبانه روزی و مدارس دخترانه ایجاد کنیم.

منبع: مهر

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.