تاریخ انتشار : پنجشنبه 9 تیر 1401 - 9:05
کد خبر : 33705

سامانه “سلام حاجی” برای ارتباط با حجاج ۱۴۰۱ راه‌اندازی شد

سامانه “سلام حاجی” برای ارتباط با حجاج ۱۴۰۱ راه‌اندازی شد

مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان حج و زیارت از راه‌اندازی سامانه “سلام حاجی” به منظور ارتباط بیشتر با زائران حج تمتع سال ۱۴۰۱ خبر داد.

به گزارش تیتر داغ؛ وحید اسکندری گفت: همواره یکی از دغدغه های سازمان حج و زیارت دریافت پیام ها و دغدغه های زائران در سفرهای زیارتی است که امکان این امر در بسترهای مختلف فراهم شده است.

وی افزود: در حج امسال با راه اندازی سامانه “سلام حاجی” در پورتال سازمان حج و زیارت بستری برای ارتباط بیشتر زائران حج سال جاری با روابط عمومی ستاد عملیات حج ۱۴۰۱ فراهم شده است.

مسوول حوزه ریاست و روابط عمومی عملیات حج تمتع ۱۴۰۱ خاطرنشان کرد: ارایه خدمات رضایت بخش به زائران از اقصی نقاط کشور با ذائقه ها، خواسته ها و نیازهای متفاوت در صورتی تحقق خواهد یافت که بستر ارتباط با آنان و دریافت نقطه نظرات، پیشنهادات، انتقادات و درد دل های آنان وجود داشته باشد و تصمیم گیری های سازمان بر مبنای نظرات آن عزیزان که صاحبان اصلی این خدمات هستند، شکل بگیرد.

اسکندری توضیح داد: زائران عزیز حج سال ۱۴۰۱ می توانند با مراجعه به سامانه “سلام حاجی” به نشانی https://www.haj.ir/salamhaji  نظرات، پیشنهادات و انتقادات را با خادمان خود در واحد روابط عمومی ستاد عملیات حج در میان بگذارند که پیام های دریافتی از آنان بعد از جمع بندی و پالایش به مسئولان اجرایی حج انتقال داده خواهد شد و در برنامه ریزی ها مورد توجه قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه سازمان حج و زیارت همواره پذیرای پیام ها و نقطه نظرات حجاج است، اظهار داشت: حجاج عزیز با مراجعه به سامانه یاد شده و ارسال پیام، خادمان خود را در ارائه خدمات درخور و شایسته حجاج ایرانی مساعدت کنند.

به گزارش ایرنا، سازمان حج و زیارت همواره در ایام حج با راه اندازی سامانه پیامکی برای ارتباط با زائران ، راه اندازی بسترهای مختلف در فضای مجازی و همچنین از طریق واحد ارتباط مردمی تلفنی این سازمان، زمینه ارتباط با زائران را در سفرهای زیارتی به ویژه سفر حج فراهم کرده است.

امسال جمعیتی بالغ بر ۳۹ هزار و ۶۰۰ زائر ایرانی بعد از ۲ سال وقفه در پی همه گیری کووید ۱۹ به حج مشرف می شوند و خادمان آنان در بدنه اجرایی ستادهای حج ، مجموعه ها و کاروان های حج، خدمت گذاری شایسته به آنان را افتخار و بهبود و توسعه خدمات را وظیفه خود می دانند.

منبع: ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.