تاریخ انتشار : یکشنبه 13 مهر 1399 - 12:38
کد خبر : 13535

سانسور برخی از سکانس‌های سریال «ایل دا» حقیقت دارد؟

سانسور برخی از سکانس‌های سریال «ایل دا» حقیقت دارد؟

بازیگر سریال تلویزیونی «ایل‌دا» در خصوص دلیل برخی حذفیات این سریال توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش تیتر داغ؛مینا نوروزی پیرامون حضورش در سریال «ایل دا» گفت: من همواره همکاری با «راما قویدل» را دوست داشته ام و در سریال «ایل دا» این اتفاق میسر شد، پیشتر قرار بود کارگردان دیگری اثر را کارگردانی کند و از همان زمان من برای این نقش انتخاب شده بودم، با آمدن قویدل هم بار دیگر این نقش به من پیشنهاد شد و افتخار داشتم تا در پروژه «ایل دا» بازی کنم.

وی در همین راستا ادامه داد: به طور کلی روایت سریال «ایل دا» و نوع کارگردانی آن توسط راما قویدل برای من جذاب بود و در کنار آن به نظرم بازیگران این سریال به خوبی از میان بهترین‌ها انتخاب شده بودند. همکاری با بازیگران با تجربه باعث شد تا این سریال اتفاق خوبی در کارنامه من باشد.

این بازیگر سینما و تلویزیون با اشاره به مشکلات به وجود آمده در تولید سریال «ایل دا» به واسطه شیوع بیماری کرونا اضافه کرد: بعد از شیوع بیماری کرونا مشکلات فراوانی بوجود آمد و به همین دلیل یک بار پروژه به طور کامل تعطیل شد، بعد از آن مجبور شدیم به دلیل عقب افتادن از برنامه ریزی بسیار سریع ادامه کار را تولید کنیم. با این وجود و با نبود زمان کافی «راما قویدل» تمام سعی خود را انجام داد تا اثر با همان کیفیتی که مورد نظرش بوده ساخته شود.

بازیگر «دنیای شیرین دریا» درباره کیفیت سریال «ایل دا» ادامه داد: همانطور که گفتم به دلیل مشکلات به وجود آمده سریال با کمی عجله به انتها رسید، اما امیدوارم که در نهایت محصول مورد نظر مخاطب واقع شود. این نبود وقت باعث شد تا برخی از سکانس‌های فیلمنامه حذف شود.

 

وی دلیل حذفیات سریال «ایل دا» را اینگونه تشریح کرد: حذفیات سریال به هیچ وجه سانسور نبوده است، اگر بخشی از کار حذف شده به دلیل نبود وقت و بودجه رخ داده، زیرا بعد از تعطیلی طولانی مدت به دلیل کرونا نویسندگان مجبور بودند برای رساندن پروژه به پخش برخی صحنه‌ها را بازنویسی و یا حذف کنند. به همین صورت هم اثر نزدیک به یکسال درگیر فیلمبرداری بود و بسیاری از عوامل هم به دلیل کرونا با ترس و لرز سر پروژه حاضر می‌شدند.

بازیگر سریال «وارش» بازی در ایام کرونا را سخت دانست و اضافه کرد: خوشبختانه دستورالعمل های بهداشتی به خوبی در پروژه «ایل دا» رعایت می‌شدند، هر چند در همین حین یکی از اعضای گروه کرونا گرفت و خوشبختانه بهبود یافت، اما در هرصورت برای من به عنوان بازیگر ریسک بزرگی بود که در دوران اوج کرونا جلوی دوربین بروم، زیرا در آنجا هیچ خبری از ماسک نبود.

وی درباره بازخورد سریال «ایل دا» اظهار کرد: بدون شک اگر اثر در وضعیتی عادی ساخته می‌شد محصول بهتری به وجود می‌آمد، اما در هر صورت تمام گروه تلاش کردند تا بهترین خود را در پروژه ارائه دهند. همه ما سعی کردیم تا این شرایط به کلیت اثر آسیبی نرساند، من فکر می‌کنم این سریال با وجود تمامی این سختی‌ها یکی از آثار خوب سال جاری خواهد بود.

بازیگر سریال «دنگ و فنگ روزگار» درباره نقش خود در سریال «ایل دا» ادامه داد: نقش من یکی از بهترین نقش‌های سریال «ایل دا» بود، اما متاسفانه به دلیل همان حذفیات بسیاری از بخش‌های آن حذف شد، البته این اتفاق تنها برای من رخ نداد و بسیاری از بازیگران نقششان کم شد. احساس می‌کنم اگر این حذفیات نبود شخصیت من بهتر و بیشتر در اثر دیده می‌شد، البته بخشی از این حذفیات هم به دلیل عمل جراحی که من داشتم و در ضبط حاضر نبودم در پروژه رخ داد.

نوروزی با اشاره به سایر فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری خاطرنشان کرد: به تازگی برای یک اثر سینمایی و سریال تلویزیونی وارد صحبت شده ام، منتها فعلا به دلیل اینکه هر دو گروه هیچ خبری منتشر نکرده اند من هم نمی‌توانم اطلاعاتی از این دو اثر بدهم. فقط اینکه یکی از این آثار سریالی بسیار جذاب است که به طور کلی در شمال کشور تولید می‌شود.

منبع: خبرگزاری میزان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.