تاریخ انتشار : شنبه 6 آذر 1400 - 5:32
کد خبر : 26672

ساوجی‌ها به دنبال پس گرفتن صدر جدول/ مس در تعقیب اصفهانی‌ها

ساوجی‌ها به دنبال پس گرفتن صدر جدول/ مس در تعقیب اصفهانی‌ها

هفته دوازدهم مسابقات لیگ برتر فوتسال فردا با انجام ۷ دیدار و به صورت همزمان در شهر‌های مختلف کشور برگزار می‌شود.

به گزارش تیتر داغ:هفته دوازدهم مسابقات لیگ برتر فوتسال فردا با انجام ۷ دیدار و به صورت همزمان از ساعت ۱۶ در شهر‌های مختلف کشور برگزار می‌شود. هفته گذشته تیم‌های سن ایچ ساوه، گیتی پسند اصفهان و مس سونگون موفق شدند برابر رقبای خود به برتری دست پیدا کنند. همچنین مقاومت البرز هم برابر فردوس قم متوقف شد.

گیتی پسند اصفهان – سن ایچ ساوه

در مهم‌ترین بازی هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال فردا ۲ تیم گیتی پسند اصفهان و سن ایچ ساوه تیم‌های اول و دوم جدول رده بندی رقابت‌های لیگ برتر به مصاف هم می‌روند. این بازی به میزبانی گیتی پسند و در سالن بدون تماشاگر پیروزی اصفهان آغاز خواهد شد. گیتی پسندی‌ها هفته گذشته مقابل تیم زندی بتن کلاردشت موفق شدند به پیروزی دست پیدا کنند. نماینده اصفهان با این برتری ۲۸ امتیازی شد و در صدر جدول مسابقات قرار دارد. همچنین تیم سن ایچ ساوه هم در بازی گذشته هم خود به مصاف کراپ الوند قزوین رفت و در دیداری پر گل و دیدنی توانست حریف خود را با نتیجه نزدیک ۶ بر ۵ شکست دهد و با ۲۷ امتیاز در رده دوم جدول جای گرفت. حال دیدار فردا ۲ تیم گیتی پسند و سن ایچ ساوه برای صدرنشینی خواهد بود.

مس سونگون و مقاومت البرز

مس سونگون – مجتمع فردوس قم

در دیگر بازی حساس فردا تیم‌های مس سونگون و مجتمع فردوس قم رو در روی هم قرار می‌گیرند. این بازی به میزبانی مس و در سالن بدون تماشاگر شهید پورشریفی تبریز آغاز خواهد شد. مس سونگون قهرمان ۴ دوره گذشته مسابقات لیگ برتر هفته گذشته برابر ملی حفاری اهواز قرار گرفت و در دیداری پر گل و یک طرفه موفق شد حریف خود را با نتیجه ۶ بر یک از پیش رو بردارد. مسی‌ها با این پیروزی ۲۶ امتیازی شدند و با ۲ امتیاز اختلاف نسبت به تیم اول، در رده سوم جدول رده بندی رقابت‌های لیگ برتر جای دارند. از طرفی تیم فوتسال فردوس قم که بعد از آمدن رضا زرخانلی موفق شد نتایج خوبی کسب کند در بازی هفته گذشته هم برابر مقاومت البرز تیم چهارم جدول قرار گرفت و موفق شد با نتیجه ۴ بر ۴ حریف قدرتمند خود را متوقف کند.

فرش آرای مشهد – مقاومت البرز

آخرین بازی مهم فردا بین تیم‌های فرش آرای مشهد و مقاومت البرز برگزار می‌شود. این دیدار به میزبانی فرش آرا و در سالن بدون تماشاگر شهید بهشتی مشهد انجام خواهد شد. فرش آرا که این فصل نتایج پر نوسانی را کسب کرده است، می‌خواهد در بازی فردا موفق بوده و با یک پیروزی شیرین جایگاه خود را در جدول سر و سامان دهد. شاگردان مجید مرتضایی در تیم فرش آرا هفته گذشته به مصاف سپاهان اصفهان رفتند و در دیداری عجیب با نتیجه سنگین ۵ بر صفر از حریف خود شکست خوردند. فرش آرا با این شکست ۱۴ امتیازی باقی ماند و در رده ششم جدول قرار دارد. همچنین تیم مقاومت البرز که فصل گذشته یکی از مدعیان کسب عنوان قهرمانی بود، این فصل هم موفق شده با فرهاد کشاورز سرمربی موفق خود نمایش بسیار خوبی از خود نشان دهد. مقاومت هفته گذشته برابر تیم فوتسال مجمع فردوس قم قرار گرفت و در پایان با نتیجه مساوی ۴ بر ۴ برابر حریف خود متوقف شد. تیم فوتسال مقاومت البرز با این تساوی ۲۴ امتیازی شد و تا قبل از شروع هفته دوازدهم در رده چهارم جدول قرار دارد.

 

برنامه کامل مسابقات هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال به شرح زیر است:

یکشنبه ۷ آذر ماه:

گیتی پسند اصفهان – سن ایچ ساوه/ سالن پیروزی اصفهان

مس سونگون – مجتمع فردوس قم/ سالن شهید پورشریفی تبریز

کراپ الوند قزوین – چیپس کامل مشهد/ سالن یادگار امام قزوین

فرش آرای مشهد – مقاومت البرز/ سالن شهید بهشتی مشهد

ملی حفاری اهواز – شهروند ساری/ سالن امام رضا (ع) اهواز

راگای تهران – زندی بتن کلاردشت/ سالن آیت الله طالقانی شهر ری

فولاد زرند ایرانیان – سپاهان اصفهان/ سالن دانشگاه آزاد کرمان

قبل از شروع هفته دوازدهم مسابقات لیگ برتر فوتسال تیم گیتی پسند اصفهان با ۲۸ امتیاز در صدر جدول قرار دارد و سن ایچ ساوه هم با یک امتیاز کمتر در تعقیب اصفهانی‌ها است. همچنین تیم‌های فوتسال مس سونگون و مقاومت البرز هر کدام با ۲۶ و ۲۴ امتیار در جایگاه‌های سوم و چهارم جدول رقابت‌های لیگ برتر قرار دارند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.