تاریخ انتشار : دوشنبه 24 مهر 1402 - 11:24
کد خبر : 106716

سردرگمی تل‌آویو از به صدا درآمدن آژیرهای اشتباه

سردرگمی تل‌آویو از به صدا درآمدن آژیرهای اشتباه

رسانه‌های عبری زبان با اشاره به عملکرد اشتباه سیستم هشدار در مناطق شمالی اراضی اشغالی به قدرت حزب الله لبنان برای به راه انداختن جنگ الکترونیک اذعان کردند.

به گزارش تیتر داغ؛ شبکه صهیونیستی کان گزارش داد که مقامات رژیم صهیونیستی در خصوص اقدامات احتمالی حزب الله لبنان برای فعال سازی سیستم هشدار در مناطق شمالی اراضی اشغالی طی روزهای گذشته تحقیق می‌کنند.

خبرنگار امور سیاسی این شبکه گزارش داد: روز چهارشنبه گذشته شاهد به صدا درآمدن آژیرهای هشدار در سراسر مناطق شمالی اسرائیل بودیم. گزارشات مربوط به این واقعه به دست مقامات سیاسی و امنیتی رسید. این مقامات اطلاعاتی در خصوص حمله پهپادی علیه اسرائیل همزمان با به صدا درآمدن آژیرهای هشدار دریافت کردند.

وی در ادامه افزود: نهادهای امنیتی در حال بررسی این موضوع هستند که آیا اشتباهی در تشخیص مسئولان بر اثر عملیات جنگ الکترونیک حزب الله لبنان صورت گرفته که طی ساعت‌های طولانی در آن زمان، اوضاع مشخص و شفاف نشد.

این خبرنگار صهیونیست اضافه کرد: طی روزهای گذشته شاهد جنگ الکترونیک مهمی در مناطق شمالی اسرائیل بودیم که تنها به مختل کردن سیستم جی پی اس محدود نمی‌شد.

چند روز قبل رسانه‌های عبری زبان اذعان کرده بودند: تل آویو هنوز در خصوص تحولات اتفاق افتاده در شمال اسرائیل سردرگم است به طوریکه شاهد وجود یک نقص بودیم که باعث به وجود آمدن ترس و وحشت شده بود زیرا رسانه‌های اسرائیلی از حمله پهپادها پاراگلایدرها از سمت لبنان به سمت اسرائیل خبر داده بودند.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در آن زمان اعلام کرد که یک نقص فنی به وجود آمده است.

پیشتر عاموس یادلین رئیس سابق شاخه اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی تاکید کرده بود که تهدید مهم‌تر علیه این رژیم از سمت شمال یعنی حزب الله لبنان می‌آید.

رسانه‌های عبری زبان گزارش داده بودند که رژیم صهیونیستی برای مبارزه با حملات پهپادی حزب الله لبنان به مختل کردن سیستم جی پی اس جهانی متوسل شده است.

منبع: المیادین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.