تاریخ انتشار : پنجشنبه 9 آذر 1402 - 10:42
کد خبر : 109386

لیگ برتر کشتی آزاد؛

سرشاخ جذاب گوش‌شکسته‌ها برای کسب عنوان قهرمانی

سرشاخ جذاب گوش‌شکسته‌ها برای کسب عنوان قهرمانی

تیم‌های بانک شهر، انبوه‌سازان هوتن، دانشگاه آزاد اسلامی مازندران و پاس تهران ۴ تیم راه یافته به مرحله نیمه نهایی و فینال کشتی آزاد هستند که روز جمعه برای رسیدن به قهرمانی رقابت خواهند کرد.

به گزارش تیتر داغ؛ مرحله نیمه نهایی و فینال لیگ برتر کشتی آزاد فردا (جمعه) در سالن شهدای هفتم تیر برگزار خواهد شد. بانک شهر، انبوه‌سازان هوتن، دانشگاه آزاد اسلامی مازندران و پاس تهران چهار تیم راه یافته به مرحله نیمه نهایی و فینال این مسابقات هستند که برای رسیدن به قهرمانی بایکدیگر رقابت خواهند کرد.

تیم‌های انبوه سازان هوتن و بانک شهر دو مدعی اصلی کسب عنوان قهرمانی در این مسابقات هستند که شانس زیادی هم برای کسب قهرمانی دارند چرا که هر دو تیم چهره‌های مطرح کشتی جهان از روسیه را به خدمت گرفتند. این دو تیم با جذب قهرمانان مدال‌آور جهان و المپیک، تیم خود را تقویت کردند تا بتوانند جام قهرمانی را از آن خود کنند.

در صورتی که قهرمانان جهان و المپیک این دو تیم بتوانند به مرحله فینال راه پیدا کنند رویارویی و سرشاخ شدن قهرمانان جهان و المپیک در سالن هفتم تیرماه جذابیت خاصی خواهد داشت.

در حال حاضر در تیم بانک شهر که هدایت آن برعهده رضا یزدانی است، علیرضا سرلک، احمد جوان، احمد بذری و امیرمحمدی یزدانی کشتی خواهند گرفت. همچنین این تیم امیرعلی آذرپیرا، یدااله و ارشک محبی را اخیراً جذب کرده است. علی سوادکوهی هم در دسته ۸۶ کیلوگرم یکی از مدعیان این تیم محسوب می‌شود و تاکنون عملکرد خوبی هم داشته است.

همچنین «عباس گادجی ماگمدوف» دارنده مدال طلا و نقره جهان در وزن ۶۱ کیلوگرم و «ماگومدرسول قاضی ماگمدوف» دارنده ۲ مدال طلای جهان در وزن ۷۰ کیلوگرم ۲ کشتی گیر روس برای تیم بانک شهر روز جمعه روی تشک می‌روند.

تیم انبوه‌سازان هوتن هم با هدایت احسان امینی برای حضور قدرتمند در مرحله نیمه نهایی و فینال کشتی‌گیران روس را جذب کرد. در ترکیب جدید این تیم «زائور اوگویف» قهرمان جهان و المپیک در وزن ۵۷ کیلوگرم، «شامیل ممدوف دارنده» مدال برنز وزن ۶۵ کیلوگرم جهان و «اینالبک شری اف» قهرمان زیر ۲۳ سال جهان در وزن ۷۰ کیلوگرم قرار داشتند. همچنین «عیسی حاجی اف» نیز به عنوان مربی به این تیم اضافه شد.

برای تیم انبوه سازان هوتن، علیرضا کریمی در ۸۶ کیلوگرم روی تشک می‌رود، حسن یزدانی پیش از جراحی کتفش با این تیم قرارداد بسته بود اما به دلیل جراحی و دوره نقاهت برای این تیم کشتی نمی‌گیرد با این حال قرار است در روز فینال کنار کشتی‌گیران این تیم حضور پیدا کند. با این حال رقابت کریمی و سوادکوهی در دسته ۸۶ کیلوگرم جذاب خواهد بود.

دیگر کشتی‌گیران مطرح این تیم سبحان یاری، امیررضا معصومی و ابراهیم خواری هم از چهره‌های مطرح انبوه‌سازان است. باید دید در سرشاخ مدعیان جهان کدام کشتی‌گیر تیمش را برای رسیدن به قهرمانی کمک خواهد کرد.

منبع: مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.