تاریخ انتشار : شنبه 5 مهر 1399 - 11:46
کد خبر : 13196

سرنوشت عجیب ۲۹ قاتل در فارس

سرنوشت عجیب ۲۹ قاتل در فارس

۲۹ قاتل در زندان های فارس سرنوشت شان به طور عجیبی رقم خورد.

به گزارش تیتر داغ؛سرپرست شورا‌های حل اختلاف فارس گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون۲۹ فقره قتل به همت وتلاش اعضای شورا‌های حل اختلاف در استان به مصالحه ختم شد.
در جلسه‌ای که همزمان با هفته دفاع مقدس در دادگستری مرودشت برگزار شد طی جلسه‌ی ویدئو کنفرانس رییس کل دادگستری استان فارس از خانواده اولیا دم مقتولین و تلاش اعضا شعبه ۱۴ شورای حل اختلاف مرودشت قدردانی کرد

دراین جلسه که با حضور سرپرست شورا‌های حل اختلاف فارس، رییس دادگستری و دادستان مرودشت، اعضای شعبه ۱۴ شورای حل اختلاف و خانواده‌ی اولیای دم مقتولین برگزارشد رییس کل دادگستری استان فارس ضمن تشکر و قدردانی از زحمات سرپرست شورا‌های حل اختلاف فارس، رییس دادگستری و دادستان و امام جمعه مرودشت، اعضا وکارکنان شعبه ۱۴ مرودشت و معتمدین محلی در راستای تقویت فرهنگ گذشت وصلح وسازش به ویژه در پرونده‌های قتل بر اهمیت صلح وسازش تاکید کرد.

سرنوشت عجیب ۲۹ قاتل در فارس

در ادامه سرپرست شورا‌های حل اختلاف فارس با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۹ فقره قتل به همت وتلاش اعضای شورا‌های حل اختلاف در استان به مصالحه ختم شد، گفت: اگر فرهنگ صلح وسازش و گذشت در جامعه نهادینه شود شاهد کاهش تعداد پرونده‌ها و شکایات خواهیم شد وتحقق این از مهمترین اهداف شورا‌ها بوده که مستلزم تلاش هر چه بیشتر اعضا وکارکنان شورا‌های حل اختلاف است.

حجت الاسلام و المسلمین توانی یادآور شد: شورا‌های حل اختلاف مرودشت در سال ۹۸ و شش ماهه ابتدای سال در رفع خصومت و ایجاد سازش در ۱۳ فقره قتل عمد قدم‌های بسیاری موثری برداشته که نتیجه این امر کسب رتبه برتر استان در زمینه مصالحه قتل است.

وی به نقش ریش سفیدان در حل و فصل دعاوی و کاهش پرونده‌ها به دادگستری گفت: استفاده از تجارب و نفوذ ریش سفیدان می‌تواند کمک بسزایی برای دادگستری داشته باشد.

در پایان مراسم با اهدای لوح تقدیر توسط سرپرست شورا‌های حل اختلاف فارس، رییس دادگستری و دادستان مرودشت ازتلاش و کوشش اعضا شعبه ۱۴ شورای حل اختلاف مرودشت و گذشت خانواده‌های اولیاء دم تقدیر و تشکر گردید.

منبعد : رکنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.