تاریخ انتشار : جمعه 18 شهریور 1401 - 4:37
کد خبر : 36138

سفر موقت کاری فرزندم جهت توسعه یک مجموعه دانش‌بنیان است

سفر موقت کاری فرزندم جهت توسعه یک مجموعه دانش‌بنیان است

معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در واکنش به خبر مهاجرت فرزند خود گفت: سفر موقت کاری ایشان جهت توسعه و پشتیبانی مجموعه دانش‌بنیان است و در ماه‌های آینده به کشور باز می‌گردد.

به گزارش تیتر داغ؛ انسیه خزعلی طی رشته توئیتی به شایعه مهاجرت فرزند خود واکنش نشان داد و نوشت: ‬‏گذشت آن دوران که مسئولانی مثل کوه پشت فرزندان خویش می‌ایستادند‬ و صراحتاً از ‎مهاجرت و زندگی آنها در خارج از کشور دفاع می‌کردند. اما امروز برخی با ذوق زدگی از مهاجرت فرزند اینجانب گفتند؛ در حالی که سفر موقت کاری ایشان جهت توسعه و پشتیبانی مجموعه دانش‌بنیانی است که در ایران با تعداد زیادی از دانشجویان کامپیوتر فعال است و خوشبختانه این پروژه کاری رو به اتمام بوده و وی در ماه‌های آینده به کشور باز می‌گردد. اگرچه ایشان متأهل و مستقل است ولی هرگز قصد مهاجرت نداشته اند.‬ ‏بی شک‬ بسترسازی برای تقویت فعالیت‌های دانش بنیان جاری در کشور، برخاسته از تعلق به وطن و مسئولیت‌پذیری است. اعضای دولت مردمی و انقلابی به آرمان‌های انقلاب و سیاست‌های دولت وفادار بوده و خواهند بود.

اخیراً مهدی عرفاتی، دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت، در توئیتی با هشتگ های رئیس جمهور و گشت ارشاد نوشته بود: اخیراً فرزند یک معاون وزیر برای ادامه تحصیل در یک کشور خارجی ویزا گرفته بود و قصد خروج داشت که به محض اطلاع ⁧ رئیس‌جمهور⁩، دستور صادر شد؛ «اگر فرزند رفت، پدر هم برود!» گذشت آن دوران که افتخار مقامات عالی دولت، اقامت فرزندانشان در خارج از کشور باشد.

منبع: مهر

 

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.