تاریخ انتشار : چهارشنبه 31 شهریور 1400 - 11:02
کد خبر : 24446

سناتور آمریکایی: سخنرانی بایدن در سازمان ملل شرم آور و نشان دهنده ضعف آمریکا بود

سناتور آمریکایی: سخنرانی بایدن در سازمان ملل شرم آور و نشان دهنده ضعف آمریکا بود

سناتور آمریکایی و سفیر سابق آمریکا در سازمان ملل از سخنرانی بایدن در مجمع عمومی این سازمان به شدت انتقاد کرده و آن را مایه ننگ آمریکا دانستند.

به گزارش تیتر داغ:  سناتور تام کاتن و نیکی هیلی، سفیر سابق آمریکا در سازمان ملل متحد، سخنرانی رئیس جمهور آمریکا در مجمع عمومی این سازمان را مورد انتقاد قرار داده و بیان کردند این سخنرانی به اعتبار بین المللی آمریکا لطمه جبران ناپذیری وارد کرده است.

هیلی گفت که لفاظی بایدن در سخنرانی اش واقعیت و جدیت تهدید‌ها و دشمنان آمریکا را نادیده گرفته است.

او اضافه کرد: دوستان ما به ما اعتماد ندارند و دشمنان ما خوشحال هستند.

فرماندار سابق کارولینای جنوبی نیز گفت: «به دلیل نگرش تند بایدن نسبت به دشمنان، متحدان ما دیگر نمی‌توانند به حمایت ما که در دولت قبل صراحتاً تضمین شده بود، متکی باشند.

سناتور تام کاتن در برنامه سه شنبه شب فاکس نیوز اظهار کرد که سخنرانی بایدن در سازمان ملل شرم آور و نشان دهنده ضعف تحقیرآمیز آمریکا بود.

کاتن اضافه کرد: «جو بایدن امروز به سازمان ملل رفت و یک علامت بزرگ” من را بزن ” در پشت عمو سام قرار داد. رهبران پکن در حال حاضر به جو بایدن و آمریکا می‌خندند، زیرا آن‌ها چندین دهه جنگ سرد علیه ما به راه انداخته اند. سرقت میلیونی مشاغل ما، نفوذ در مشاغل و دانشگاه‌های پیشرفته ما و ساختن نظامی که ممکن است روزی با نیرو‌های ما رقابت کند، از جمله اقدامات آن‌هاست».

کاتن همچنین گفت که متحدان افغانستانی آمریکا “خیانت” رئیس جمهور را در مورد عقب نشینی نظامی و خروج اضطراری از آن کشور که صد‌ها نفر را پشت سر گذاشت، فراموش نکرده اند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.