تاریخ انتشار : شنبه 8 مهر 1402 - 11:42
کد خبر : 105744

سهرابیان: منتظر خبرهای خوب از مدال‌آوری قایقرانان ایران باشید

سهرابیان: منتظر خبرهای خوب از مدال‌آوری قایقرانان ایران باشید

رئیس فدراسیون قایقرانی ابراز امیدواری کرد در دو روز آینده ورزشکاران این رشته بتوانند با مدال آوری به ارتقای کاروان ورزش ایران در جدول توزیع مدال‌ها کمک کنند.

به گزارش تیتر داغ؛ علیرضا سهرابیان پس از صعود قایق‌های ایران به فینال مسابقات در رقابتهای روز شنبه بازی‌های آسیایی گفت: بسیار خوشحال هستم که دختران و پسران فدراسیون قایقرانی توانستند در نخستین روز مسابقات به نتایج بسیار خوبی دست پیدا کنند.

وی افزود: دو مقام اول و یک مقام سومی در کایاک یک نفره و کانوی کانادایی مردان و کایاک دونفره بانوان از جمله نتایجی است که از صبح امروز برای کشورمان به دست آمده است.

رئیس فدراسیون قایقرانی ادامه داد: امیدواریم با تلاش بچه‌ها و نتایجی که به دست می‌آورند مستقیم به فینال بازی‌ها بروند. تا دو روز آینده منتظر خبرهای خوبی از دختران و پسران قایقران ما باشید.

وی با تاکید بر تلاش مضاعف ملی پوشان قایقرانی برای کسب بهترین نتیجه، افزود: ان شاالله با مدال‌های خوشرنگی که در این رشته توسط قایقرانان مان کسب خواهد شد، بتوانیم در ارتقا رنکینگ ایران در نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی نقش اثرگذاری داشته باشیم.

وی خاطر نشان ساخت: لازم می‌دانم از تمامی رؤسای هیات‌های ورزشی و مربیان سازنده‌ای که اسمی از آنها برده نمی‌شود اما نقش مهمی در هدایت ورزشکارانی دارند که امروز به آنها می‌بالیم، تشکر و قدردانی کنم.

منبع: مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.