تاریخ انتشار : یکشنبه 30 آبان 1400 - 6:57
کد خبر : 26507

سهم نگران کننده موتورسواران از قربانیان حوادث رانندگی پایتخت

سهم نگران کننده موتورسواران از قربانیان حوادث رانندگی پایتخت

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ با تحلیل تصادفات موتورسیکلت سواران آمارهایی را از این تصادفات اعلام کرد.

به گزارش تیتر داغ: سرهنگ علی همه خانی در جمع خبرنگاران با اشاره به آمارهای  اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ درباره تصادفات موتورسواران در سطح معابر شهر تهران گفت: با بررسی آمار تصادفات منجر به فوت معابر شهر تهران در شش ماهه اول سال ۱۴۰۰ مشخص شد که حدود ۴۶ درصد متوفیان مربوط به موتورسیکلت سواران است.

وی افزود: حدود نیمی از متوفیان در بازه سنی ۱۸ سال تا ۳۰ سال یعنی جوان هستند که در اثر بی احتیاطی و عدم رعایت قوانین و مقررات جان خود را از دست دادند.

همه خانی گفت: نیمی از تصادفات موتورسواران در معابر بزرگراهی به وقوع پیوسته که بیشترین تصادفات در بزرگراه‌های امام علی(ع)، بزرگراه شهید چمران و بزرگراه امام رضا(ع) به وقوع پیوسته است.

وی با بیان اینکه در ۶۰ درصد تصادفات، راکبان موتورسیکلت مقصر بودند، گفت: بعد از موتورسیکلت سواران، عابران پیاده یکی از آسیب‌پذیرترین کاربران ترافیک در تهران هستند.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ به موتورسواران هشدار داد که برای پیشگیری از وقوع حوادث در هنگام رانندگی حتماً از کلاه ایمنی استفاده کرده و  از تردد در معابر بزرگراهی،تونلهای شهری،خط ویژه اتوبوسرانی،پیاده روها و خط ویژه دوچرخه خودداری کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.