تاریخ انتشار : پنجشنبه 11 خرداد 1402 - 7:38
کد خبر : 98985

رقابت‌های بین‌المللی رنکینگ اتحادیه جهانی؛

سه فرنگی‌کار ایران با برد شروع کردند

سه فرنگی‌کار ایران با برد شروع کردند

سه فرنگی‌کار کشورمان در مسابقات بین‌المللی رنکینگ جهانی قزاقستان با پیروزی شروع کردند.

به گزارش تیتر داغ؛ مسابقات ۷ وزن نخست رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی رنکینگ اتحادیه جهانی جام کوژومکول و ساناتبایف قرقیزستان، از صبح امروز در شهر بیشکک قرقیزستان در حال برگزاری است.

نتایج نمایندگان کشورمان تاکنون به شرح زیر است:

در وزن ۵۵ کیلوگرم پویا دادمرز در دور نخست مقابل موکاشیف از قزاقستان حاضر نشد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در وزن ۶۰ کیلوگرم مهدی محسن نژاد در دور اول با نتیجه ۱۰ بر صفر لیگیو کائو از چین کشتی را مغلوب کرد. وی در دور بعد به مصاف رضوان آرنوات از رومانی می‌رود.

در وزن ۶۳ کیلوگرم ایمان محمدی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم به مصاف ژارلیخانوف از قزاقستان می‌رود.

در وزن ۶۷ کیلوگرم سید دانیال سهرابی در دور اول به مصاف آتابایف از ازبکستان می‌رود و در صورت پیروزی در این دیدار در دور بعد با برنده مبارزه میان ختسوریانی از گرجستان و میهات از رومانی مصاف می‌دهد.

در وزن ۸۷ کیلوگرم ناصر علیزاده در دور نخست با نتیجه ۴ بر ۱ مقابل علی جنگیز دارنده مدال برنز جهان از ترکیه شکست خورد و باید منتظر حضور حریفش در دیدار فینال باشد تا وی نیز بتوان به کار خود در گروه بازنده‌ها ادامه دهد.

در وزن ۹۷ کیلوگرم محمدهادی ساروی در دور نخست با نتیجه ۱۱ بر صفر آرتور اوماروف از چک را مغلوب کرد وی در دور دوم به مصاف آرتور اوروزبکوف از قرقیزستان می‌رود.

مهدی بالی دیگر نماینده کشورمان در دور اول با نتیجه ۷ بر ۲ مقابل اوزور ژوژوپبکوف از قرقیزستان به برتری دست یافت. وی در دور بعد با رستم آساکولوف از ازبکستان مبارزه می‌کند. دو نماینده کشورمان در صورت پیروزی مقابل حریفان خود در دیدار نیمه نهایی به مصاف یکدیگر می‌روند.

در وزن ۱۳۰ کیلوگرم که ۱۴ نفر شرکت کرده‌اند، امین میرزازاده در دور نخست با ایلدیریم از ترکیه مبارزه می‌کند و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد به مصاف برنده ساهیل از هند و منگ از چین می‌رود.

منبع: مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.