تاریخ انتشار : شنبه 30 دی 1402 - 11:01
کد خبر : 112821

جام ملت های ۲۰۲۳ آسیا - قطر

سومین آمار ضعیف تیم ملی در سال/ امید به گل اندک برابر هنگ‌کنگ

سومین آمار ضعیف تیم ملی در سال/ امید به گل اندک برابر هنگ‌کنگ

تیم ملی فوتبال ایران در دومین بازی خود در جام ملت های آسیا ۲۰۲۳، امید به گل پایینی را از خود به ثبت رساند.

به گزارش تیتر داغ؛ تیم ملی فوتبال ایران در دور دوم مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳، شامگاه جمعه ۲۹ دی در ورزشگاه بین‌المللی خلیفه دوحه قطر رو در روی تیم ملی هنگ کنگ قرار گرفت و شاگردان امیر قلعه نویی با تک گل مهدی قایدی که در دقیقه ۲۴ به ثمر رسید توانستند حریف خود را شکست دهند تا صعود خود به مرحله یک هشتم نهایی را قطعی کنند.

شاگردان قلعه نویی در این بازی عملکرد خوبی را از خود به نمایش نگذاشتند و در اکثر دقایق بازی، امیر قلعه نویی نیز نسبت به عملکرد شاگردان خود معترض بود. ایران در این بازی امید به گل ۱۷/‌‬ ۱ را از خود به ثبت رساند که از ابتدای سال ۱۴۰۲ تاکنون این سومین عملکرد ضعیف ایران در ثبت آمار امید به گل است.

ملی‌پوشان کشورمان پیش از هنگ کنگ تنها در دو بازی برابر تیم ملی ازبکستان یکی در تورنمنت کافا و دیگری در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶، آمار ضعیف‌تری نسبت به این بازی داشتند. در تورنمنت کافا ایران در برابر این تیم امید به گل ۳۳/‌‬ ۰ و در مقدماتی جام جهانی نیز برابر ازبکستان امید به گل ۵۹/‌‬ ۰ را ثبت کرد.

شاگردان قلعه نویی در دو دیدار اخیر پیش از دیدار با هنگ کنگ، برابر فلسطین و بورکینافاسو به ترتیب امید به گل ۹۲/‌‬ ۱ و ۹۸/‌‬ ۲ را ثبت کردند؛ بهترین امید به گل ایران به دیدار برابر تیم ملی افغانستان برمی‌گردد که ملی‌پوشان ایران امید به گل ۷۶/‌‬ ۳ را داشتند.

منبع: مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.