تاریخ انتشار : شنبه 22 خرداد 1400 - 5:10
کد خبر : 20987

سیدصالحی: بازی تیم ملی فوتبال ایران مقابل کامبوج تدارکاتی بود

سیدصالحی: بازی تیم ملی فوتبال ایران مقابل کامبوج تدارکاتی بود

کارشناس فوتبال درباره پیروزی پرگل تیم ملی فوتبال ایران برابر کامبوج توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش تیتر داغ؛ سیدمهدی سیدصالحی کارشناس فوتبال ، درباره پیروزی پرگل تیم ملی فوتبال کشورمان برابر تیم ملی کامبوج در مسابقات مقدماتی  جام جهانی اظهار کرد: بازی با کامبوج یک دیدار تدارکاتی برای تیم ملی فوتبال کشورمان بود تا بازیکنان خط حمله بتوانند کار‌های ترکیبی و تاکتیکی انجام دهند. تیم کامبوج به طور کامل دفاعی بازی می‌کرد. آن‌ها در ضربات ایستگاهی، عمق دفاع و دروازه  مشکل داشتند.

او ادامه داد: بازیکنان تیم ملی فوتبال  با تنوع‌های تاکتیکی توانستند ۱۰ گل به ثمر برسانند. علاوه بر این، بازیکنانی مثل کریم انصاری فرد، مهدی قایدی و  کاوه رضایی، سامان قدوس و جهانبخش توانستند کارایی لازم را داشته باشند. مشخص بود که این دیدار تدارکاتی است. به هر حال کامبوج تیمی نبود که روی دروازه تیم ملی فوتبال ایران فشار وارد کند. بازیکنان تیم ملی توانستند برنامه‌های تاکتیکی اسکوچیچ را در زمین مسابقه اجرا کنند.

سیدصالحی درباره اینکه برخی از بازیکنان تیم ملی برای اولین بار در این بازی گل زدند، گفت: در این بازی‌ها به خصوص مقابل تیم‌هایی که فقر تاکتیکی دارند و عیاری ندارند میل به گلزنی در بازیکنان زیاد است. پورعلی گنجی و خلیل زاده از قدرت سرزنی خود در ضربات ایستگاهی استفاده کردند و گل زدند.

عراقی ها از طریق مسائل حاشیه ای دردسر ایجاد می کنند

کارشناس فوتبال درباره بازی بعدی تیم ملی ایران برابر تیم ملی عراق بیان کرد: سبک بازی تیم ملی عراق نزدیک به فوتبال ما است. عراق تنها کشور عربی است که فوتبالیست‌های سخت کوشی دارد. تیم ملی عراق در خط حمله مشکل دارد. بازیکنان ما از لحاظ فنی و تکنیکی یک سر و گردن بالاتر از عراقی‌ها هستند. تنها عاملی که عراقی‌ها می‌توانند برای ما دردسر ایجاد کنند این است که بازی را به حاشیه و جنجال بکشانند و بازیکنان ما اسیر حاشیه شوند.

او افزود: بازیکنان تیم ملی مانند بازی با بحرین باید باهوش باشند و کار‌های تاکتیکی را به خوبی انجام بدهند و استرس نداشته باشند. آن‌ها  بدانند فوتبال ۹۰ دقیقه است و از موقعیت‌ها به نحو احسن استفاده کنند و وارد مسائل حاشیه‌ای نشوند. اگر ملی پوشان این مسائل را اجرا و رعایت کنند به راحتی می‌توانند عراق را شکست دهند.

سیدصالحی گفت: اگر بازیکنان ما مانند بازی با بحرین دوندگی خوبی داشته باشند و وارد مسائل حاشیه‌ای نشوند و مسائل تاکتیکی کادر فنی را به خوبی اجرا کنند به طور حتم می‌توانند برابر تیم ملی عراق نتیجه بگیرند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.