تاریخ انتشار : شنبه 15 مهر 1402 - 12:18
کد خبر : 106149

شرکت در کنفرانس بین‌المللی؛

شان پن از اثرات منفی رسانه‌های اجتماعی می‌گوید

شان پن از اثرات منفی رسانه‌های اجتماعی می‌گوید

شان پن برای سخنرانی درباره سریال طنز جنگی و اثرات مخرب رسانه‌های اجتماعی به کن می‌رود.

به گزارش تیتر داغ؛ شان پن اواخر این ماه روی صحنه «گرند آدوتوریوم» کن حضور پیدا می‌کند تا در یک کنفرانس بین‌المللی تلویزیونی درباره سریال طنزی بگوید که درباره جنگ و با عنوان «گرفتار» (C*A*U*G*H*T) ساخته شده است.

متیو فاکس بازیگر سریال «لاست» و کیک گوری از «لبه فردا» که در این سریال با او جلوی دوربین رفتند هم در این نشست حضور دارند. این نشست ۱۸ اکتبر (۲۶ مهر) برگزار می‌شود و شان پن که در این سریال هم از بازیگران و هم تهیه‌کننده اجرایی است، با همکارانش درباره راه‌هایی بحث می‌کنند که به کمک آن‌ها بتوان مشکلاتی که سریال به آن‌ها پرداخته را حل کرد. هویت، شهرت و مسایل پوچ مطرح شده توسط رسانه‌های اجتماعی از مهم‌ترین این مسایل هستند.

حضور این بازیگر برنده اسکار برای کنفرانس «میپ‌کام» که به دنبال ارتقای جایگاه خود در یک چشم انداز رقابتی برای رویدادهای صنعت است، شانسی بزرگ است.

سریال «گرفتار» داستان ۴ سرباز استرالیایی را در یک ماموریت مخفی در کشوری جنگ‌زده دنبال می‌کند که با اشتباه آمریکایی‌ها، دستگیر می‌شوند و با تولید یک ویدیوی گروگان‌گیری که در فضای مجازی پخش می‌شود، آن‌ها به افراد مشهوری بدل می‌شوند.

کیک گوری این اثر طنز را خلق، نویسندگی و کارگردانی کرد و به عنوان یکی از بازیگران در کنار پن و فاکس هم در آن جلوی دوربین رفت.

از بازیگران استرالیایی این سریال می‌توان به بلا هیثکوت بازیگر «تکه‌های او»، اریک تامسون بازیگر «برف سیاه»، بن اوتول بازیگر «دیترویت»، لینکلن یونس بازیگر «آخرین پادشاه صلیب»، فیصل بازی بازیگر «آخرین پادشاه صلیب») و و برایان براون اشاره کرد. سوزان ساراندون هم از بازیگران این سریال است.

«گرفتار» از ۱۲ اکتبر به طور انحصاری در ITVX بریتانیا پخش خواهد شد.

گوری درباره سریال ۶ قسمتی که خلق کرده گفت: وقتی در استرالیا بزرگ می‌شوی و آرزو می‌کنی روزی داستان‌هایت را روی صفحه نمایش بگویی، کن جایگاهی جادویی و تقریباً افسانه‌ای در قلب خلاقت دارد.

در سی و نهمین دوره برگزاری «میپ‌کام» بیش از ۱۰ هزار تهیه کننده، خریدار، سفارش دهنده و خلاقان ارشد تلویزیون از سراسر جهان گرد هم می‌آیند. انتظار می‌رود بیش از ۲۵۰ استودیو و توزیع کننده نمایشگاهی از ۴۵ کشور در این نمایشگاه حضور داشته باشند.

مستندی درباره ولودیمیر زلنسکی به نام «سوپرپاور» از شان پن به تازگی در پارامونت پلاس پخش شد.

منبع: ورایتیورایتی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.