تاریخ انتشار : سه شنبه 21 شهریور 1402 - 10:29
کد خبر : 104790

شاید با ۵ ورزشکار به هانگژو برویم/ بلاتکلیفی فدراسیون ضربه زد

شاید با ۵ ورزشکار به هانگژو برویم/ بلاتکلیفی فدراسیون ضربه زد

سرمربی تیم ملی ژیمناستیک اعلام کرد در صورت موافقت کشور چین یک ورزشکار دیگر در بازی‌های آسیایی هانگژو به ترکیب تیم اضافه خواهد شد.

به گزارش تیتر داغ؛ رضا خیرخواه  درباره آخرین وضعیت تیم ملی ژیمناستیک در آستانه بازی‌های آسیایی هانگژو گفت: خوشبختانه هفته گذشته موضوع لایسنس ورزشکاران حل و فصل شد. این موضوع فشار روانی زیادی روی بازیکنان آورده بود اما با همکاری رئیس سابق فدراسیون این کار انجام شد. در یکی دو ماه گذشته شرایط بلاتکلیفی داشتم اما با این حال تمرینات را پیگیری می‌کردیم. از هفته قبل که بحث صدور مجوز لایسنس‌ها مطرح شد و مسئولان پیگیر این موضوع بودند، انگیزه ورزشکاران بالا رفت و با اشتیاق تمرینات را پیگیری می‌کنند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا برای ورزشکاران ژیمناستیک در بازی‌های آسیایی هانگژو پیش‌بینی کسب مدال دارد، یا خیر، اظهارداشت: متأسفانه این دو ماهی که تیم در بلاتکلیفی به سر می‌برد ضربه سنگینی به ما وارد شد؛ اما با همه شرایط آن‌ها را نگه داشتیم و تمرینات را پیگیری کردیم. برای بازی‌های آسیایی ۴ نفر اعزام می‌شوند، اگر می‌توانستیم با ۵ ورزشکار به این مسابقات اعزام می‌شدیم قطعاً شرایط بهتر بود. محمد شفیعی یکی از بهترین‌هاست. ما دو ورزشکار تک وسیله داریم که آن‌ها نمی‌توانند زیاد به تیم کمک کنند.

سرمربی تیم ژیمناستیک گفت: برای مسابقه تیمی چهار ورزشکار باید مسابقه بدهد که نمره سه نفر مورد قبول واقع شود. ما الان دو نفر در تیمی ورزشکار داریم اگر بخواهم ورزشکاران دیگری را به تیم اضافه کنم ممکن است از کسب مدال بازبمانند. هدف اصلی ما بیشتر بر سر تک وسیله است، الفتی و کهنی شانس زیادی برای کسب سهمیه المپیک دارند و اگر اتفاق خاص پیش نیاید ما روی سکو خواهیم رفت.

خیرخواه عنوان کرد: ما تاکنون چندین مدال جهانی کسب کردیم اما متأسفانه صدا و سیما حتی یک بار به این موضوع نپرداخت و این باعث رنجش ملی‌پوشان شد. در کلیه مسابقات حتی یک بار خبر مدال‌آوری ورزشکاران رسانه‌ای نشد. اختلافاتی هم که در فدراسیون وجود داشت بی‌انگیزگی ورزشکاران را دو چندان کرد. ما با تمام قدرت سعی می‌کنیم روحیه ورزشکاران را حفظ کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که چرا نام ورزشکاران با وجود اینکه مجوز لایسنس را دریافت کردند اما هنوز در فدراسیون جهانی ثبت نشده است، عنوان کرد: این موضوع دو هفته طول می‌کشد، متأسفانه برخی هم اطلاعات غلط می‌دهند. وقتی درخواست لایسنس داده می‌شود و در فدراسیون جهانی ثبت می‌شود دیگر کار تمام است اما چند هفته‌ای طول می‌کشد روی سایت بیاید. خوشبختانه اسم ورزشکاران رد شده و از این بابت نگرانی نداریم.

سرمربی تیم ژیمناستیک در مورد حضور ۵ ورزشکار و درخواست از کمیته ملی المپیک اظهارداشت: مسئولان کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش موافق حضور ۵ ورزشکار در بازی‌های آسیایی هانگژو هستند، الان مشکل ما کشور چین است که اگر رایزنی‌ها جواب دهد، اعزام یک ورزشکار دیگر مورد موافقت وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک هست و یک نفر دیگر در ترکیب تیم قرار می‌گیرد. نام شفیعی به عنوان ورزشکار قبلاً رد شده بود، اما چین به خاطر نداشتن خوابگاه و مسائل این چنینی هنوز موافقت نکرده است. سجادی در حال رایزنی و پیگیری است و امیدوارم اتفاق خوبی رقم بخورد و شفیعی هم همراه تیم باشد. اگر امروز و فردا مورد موافقت قرار بگیرد می‌توان کاری انجام داد در غیر این صورت دیگر کار از کار گذشته و با همان ۴ نفر در هانگژو شرکت خواهیم کرد.

منبع: مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.