تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 آذر 1399 - 10:49
کد خبر : 15644

شبکه‌ای از خدمات جدید آزمایشگاهی شکل گرفت

شبکه‌ای از خدمات جدید آزمایشگاهی شکل گرفت

اعضای شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی با فعالیت در قالب این شبکه توانستند درآمدی بیش از ۲ هزار میلیارد ریال را به دست آورند.

به گزارش تیتر داغ؛ اعضای شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی با فعالیت در قالب این شبکه توانستند درآمدی بیش از ۲ هزار میلیارد ریال را تجربه کنند. مهم‌ترین هدف شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری استفاده بهینه از همه ظرفیت‌های خدمات‌دهی آزمایشگاه‌هاست، به همین دلیل عملکرد این اعضا به صورت سالانه پایش و ارزیابی می‌شود.

این ارزیابی‌ها بر اساس سه شاخص میزان کارکرد، مشتری‌مداری و همکاری شبکه‌ای انجام می‌شود. اما عضویت این مراکز در شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری مزایایی برای خود آن‌ها هم دارد که یکی از آن‌ها افزایش درآمد است.

این اعضا توانسته‌اند در این همکاری مشترک با شبکه و دیگر مجموعه‌های عضو، بیش از ۲ هزار میلیارد ریال درآمد به دست آورند. مبلغی قابل توجه برای اعضای این شبکه ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار خدمات آزمایشگاهی هم توسط آن‌ها به جامعه ارائه شده است.

در حال حاضر ۷۶۳ مجموعه در شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری عضو هستند و ۱۷ هزار و ۳۱۵ دستگاه و تجهیز آزمایشگاهی هم به اشتراک گذاشته شده است.

شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، پلتفرم به اشتراک‌گذاری دستگاه‌ها و ارائه خدمات آزمایشگاهی و حمایت از توسعه کمی و بهبود کیفی خدمات آزمایشگاهی در کشور است.

این شبکه برای تسهیل در دریافت خدمات ایجاد شده است و تخفیف‌های متنوعی را به اعضای هیئت علمی، دانشجویان، شرکت‌های دانش‌بنیان و صنایع کشور ارائه می‌دهد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.