تاریخ انتشار : جمعه 20 تیر 1399 - 10:44
کد خبر : 10668

شتاب در پرداخت تسهیلات کرونایی به مشاغل متضرر

شتاب در پرداخت تسهیلات کرونایی به مشاغل متضرر

ازوجی گفت: روند پرداخت تسهیلات به کسب و کار‌های آسیب‌ دیده از کرونا شتاب گرفته و بیش از ۱۶۰ هزار پرونده به بانک‌ها ارسال شده است.

به گزارش تیتر داغ؛ علاالدین ازوجی مدیرکل توسعه اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در گفت‌وگوی تلویزیونی با شبکه خبر، اظهار کرد: در ۲ الی ۳ روز اداری گذشته، ارسال پرونده‌های متقاضیان برای دریافت تسهیلات کرونا به بانک همچنین پرداخت از سوی بانک‌ها شتاب گرفته است.

او با بیان اینکه در حال حاضر بیش از ۱۶۰ هزار پرونده از سوی دستگاه‌ها به بانک ارسال شده است، گفت: بیش از ۷۵ میلیارد منابع در این خصوص در نظر گرفته شده است.

مدیرکل توسعه اشتغال وزارت کار با بیان اینکه طبق آمار‌های موجود در مقایسه با روز‌های شنبه و یکشنبه گذشته این روند شتاب بیشتری گرفت است، افزود: امیدواریم در یک هفته آینده نیز این روند ادامه داشته باشد.

ازوجی درباره میزان مبلغ دریافتی تسهیلات کرونا بیان کرد: بنگاه‌های که به صورت خویش فرما فعالیت دارند (مثل رانندگان) ۶ میلیون تومان، بنگاه‌های آسیب‌دیده ۱۲ میلیون تومان به ازای هر نفر و بنگاه‌هایی که به شدت آسیب دیده و از طرف دولت بسته شده اند به ازای هر نفر ۱۶ میلیون تومان تسهیلات دریافت می‌کنند.

منبع: جوان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.