تاریخ انتشار : دوشنبه 20 آبان 1398 - 10:16
کد خبر : 1756

شجاعیان را دیگر در استقلال نخواهیم دید

شجاعیان را دیگر در استقلال نخواهیم دید

مصدومیت شجاعیان در استقلال درست زمانی رخ داد که انتظار می‌رفت به واسطه بازی‌های درخشان به تیم ملی هم دعوت شود.

به گزارش تیتر داغ؛   مصدومیت شجاعیان در استقلال درست زمانی رخ داد که انتظار می‌رفت به واسطه بازی‌های درخشان به تیم ملی هم دعوت شود. شجاعیان در تمام طول دوران حضورش در استقلال تا این اندازه آماده و قبراق نبود اما یک مصدومیت تلخ دیگر از ناحیه رباط پا دوباره او را از استقلال دور کرد.

مصدومیت شجاعیان

مصدومیت شجاعیان

حالا شجاعیان بعد از جراحی موفقیت‌آمیزی که زیر نظر پزشکان انجام داده لااقل باید ۷ ماه صبر کند تا آماده بازی شود. بدون شک او را دیگر در ترکیب استقلال فصل نوزدهم نخواهیم دید. شجاعیان این فصل را به کلی از دست داده است و باید آماده فصل بیستم شود. او امیدش را از دست نداده و با اینکه قبلاً هم رباط دیگر پایش پاره شده بود اما موجی از انگیزه و خودباوری است. داریوش با صدای گرمش ما را هم امیدوار می‌کند تا شاید دوباره شاهد شکوه بازیکنی باشیم که در هفته‌های آغازین لیگ نوزدهم به واقع اثرگذارترین بازیکن تیمش در میانه زمین بود…

بعد از مدتی که تمرینات فیزیوتراپی انجام دادی آماده شدی تا سرانجام پایت را به تیغ جراحان بسپاری. می‌خواستیم در آستانه این جراحی مهم حست را نسبت به آینده خودت بیان کنی.

همانطور که گفتید جلسات زیادی تمرینات فیزیوتراپی انجام دادم تا پایم آماده جراحی شود. چیزی‌ که می‌توانم به شما بگویم فقط این است برایم دعا کنید تا در بهترین شرایط قرار بگیرم.

این دومین بار است که پارگی رباط پا را تجربه می‌کنی. این تجربه آیا به تو کمک خواهد کرد زودتر به میادین بازگردی و دوران سخت نقاهت را به سلامت پشت سر بگذاری؟

بله، من یک بار تجربه داشتم و این تجربه قطعاً به دردم می‌خورد که روی پای جدیدم که آسیب دیده بهتر کار کنم تا زودتر برگردم. دوران نقاهت بعد از جراحی رباط پا بسیار سخت، سنگین و پیچیده است اما من امیدوارم که از پس مصدومیت این پایم هم بربیایم و مثل آن پا این آسیب دیدگی را هم پشت سر بگذارم. من بی‌صبرانه منتظرم برگردم تا دوباره به استقلال کمک کنم. این هدف بزرگ من است.

مصدومیت قبلی هم زمانی رخ داد که قرار بود فهرست تیم ملی اعلام شود و تو شرایط نسبتاً خوبی داشتی. انگار مصدومیت تو با روزهای اوج عجین شده. البته در یک دقیقه خاص و تکراری! داستان چیست؟

قسمت من است دیگر! واقعاً بعد از این اتفاق تازه فهمیدم در یک زمان این مصدومیت‌ها به وجود آمده اما همه را به حساب حکمت خدا گذاشتم و امیدوارم از این بعد دیگر این اتفاقات رخ ندهد و دیگر روی تخت بیمارستان نباشم.

در فقدان تو استقلال برد‌های بزرگی را تجربه کرد. پیروزی مقابل سایپا که البته تا دقیقه ۴۰ در آن حضور داشتی و بعد از آن برد‌های سریالی مقابل پارس جم، تراکتورسازی و صنعت نفت. شاید خیلی‌ها دوست داشتند تو را هم در حال شادی کردن میان بازیکنان ببینند.

من هم خیلی دوست داشتم در کنار بچه‌ها باشم و در این بردها سهم داشته باشم و به تیم کمک کنم. با این حال خیلی خوشحالم که استقلال در روزهای خوبش به سرمی‌برد و دارد در مسیری حرکت می‌کند که از همان هفته‌های ابتدایی استحقاقش را داشت. مسیری که باید از ابتدای فصل در آن قرار می‌گرفت.

درست است که من مصدوم شدم و دیگر با تیم نیستم اما به خاطر پیشرفت استقلال خیلی خوشحالم و امیدوارم این روند ادامه پیدا کند. من از اینکه در کنار بچه‌ها نیستم خوشحال نیستم. این برای من سخت است که در کنار بازیکنان نباشم اما مهم پیشرفت استقلال است. مهم این است که تیم دارد می‌برد و هواداران خوشحالند. من از دور به بازیکنان انرژی می‌دهم. به بچه‌ها می‌گویم به برد‌های‌تان ادامه بدهید.

دوست داریم بدانیم در این مدت که مصدوم شدی استراماچونی به‌عنوان یک مربی حرفه‌ای چه رفتاری با تو داشته است. آیا او پیگیرت بود؟

استراماچونی خیلی بزرگ و قابل احترام است. استراماچونی هر روز به من پیامک و روحیه می‌دهد. در این چند ماهی که با ایشان کار کردم واقعاً شخصیت جالبی از او دیدم. امیدوارم محبت‌هایش را جبران کنم.

در این مدت که مصدوم بودی اتفاقات دیگری هم رخ داد. بازیکنان از خلف وعده‌های مکرر مدیران به ستوه آمده‌اند، اعتصاب می‌کنند و نمی‌خواهند با این شرایط ادامه دهند. فکر نمی‌کنی مدیران باشگاه باید کاری بکنند تا استقلال از روند رو به رشد خود فاصله نگیرد؟

حق با شماست. هرکسی دارد کاری انجام می‌دهد مزدش را هم باید بگیرد. چند وقت است بازیکنان اصلاً دریافتی نداشته‌اند. با این وضعیتی که در کشور هست خرج و مخارج خیلی زیاد شده. الان چون رو به رشد هستیم انتظارداریم مدیریت مشکل را حل کنند. اگر مشکل را برطرف نکنند در عملکرد بازیکنان تأثیر می‌گذارد و کارآیی بازیکنان از بین خواهد رفت. باید این مشکل حل شود و این روند پیروزی‌ها نباید متوقف شود. باید دست به دست هم بدهیم این برد‌‌ها حفظ شود و هواداران خوشحال شوند.

 

منبع: ورزش سه 

 

انتهای پیام/

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.