تاریخ انتشار : پنجشنبه 18 آبان 1402 - 8:45
کد خبر : 108166

شروع طوفانی گروه «عرین الاسود» در کرانه باختری در حمایت از غزه

شروع طوفانی گروه «عرین الاسود» در کرانه باختری در حمایت از غزه

گروه مقاومت عرین الاسود در کرانه باختری دعوت گروه‌های مقاومت در غزه برای رویارویی با اشغالگران اسرائیلی را لبیک گفت.

به گزارش تیتر داغ؛ گروه مقاومت «عرین الاسود» بامداد پنجشنبه در بیانیه‌ای مسئولیت بیش از ۱۴ عملیات تیراندازی در منطقه نابلس و اطراف آن، از منطقه دیر شرف تا کنارگذر زواتا و پست‌دیدبانی جرزیم، منطقه عیبال و ایتمار، آلون موریه و منطقه المربعه ضد اشغالگران را در کرانه باختری بر عهده گرفت.

در بیانیه گروه مقاومت فلسطینی در کرانه باختری در خطاب به «محمد الضیف»، «صالح العاروری» و دیگر فرماندهان مقاومت در نوار غزه آمده است که به یاری خداوند، کرانه باختری به عنوان شمشیر و سپر مقاومت نوار غزه خواهد بود.

به دنبال عملیات طوفانی عرین الاسود در مناطق مختلفی از شهر فلسطینی نابلس ضد اشغالگران، رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد که دو اشغالگر در عملیات تیراندازی در شمال کرانه باختری زخمی شدند و عملیات‌کننده متواری شده است.

مقابله مسلحانه مقاومت با یورش صهیونیست‌ها به «جِنین»

همزمان با تشدید حملات مبارزان فلسطینی در کرانه باختری ضد صهیونیست‌ها، رسانه‌های فلسطینی بامداد پنجشنبه از یورش حجم زیادی از نظامیان رژیم موقت صهیونیستی با خودرو و پهپاد به شهر جِنین در کرانه باختری خبر دادند.

بر این اساس، رزمندگان مقاومت نیز با استفاده از تاکتیک‌های جدید، به مقابله مسلحانه با نفوذ نظامیان صهیونیست به شهر و اردوگاه جنین پرداختند.

نیروهای واکنش سریع گردان‌های «شهدا الاقصی» نیز اعلام کردند که اشغالگران مستقر در دروازه «نتسانیعوز» را هدف رگبار شدید گلوله قرار دادند.

از سوی دیگر، منابع فلسطینی با انتشار تصاویری گفتند که صهیونیست‌ها یورش گسترده‌ای به شهر «بیت‌لحم» در کرانه باختری انجام دادند.

گفتنی است پیشتر، صالح العاروری شامگاه چهارشنبه در سخنانی با هشدار به صهیونیست‌ها از دور جدید حملات سرنوشت ساز گروه‌های مقاومت در کرانه باختری همزمان با حملات نیروهای مقاومت در غزه خبر داده بود.

منبع: منابع فلسطینی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.