تاریخ انتشار : سه شنبه 8 اسفند 1402 - 11:18
کد خبر : 115149

طاهری:

شرکت تعاونی «موکب اشتغال محرومان» ایجاد می‌شود

شرکت تعاونی «موکب اشتغال محرومان» ایجاد می‌شود

نایب رییس هیات مدیره موکب اشتغال محرومان از تشکیل شرکت تعاونی برای ارایه خدمات و تسهیلات به عموم مردم خبر داد.

به گزارش تیتر داغ؛ مهدی طاهری درباره تعاونی موکب اشتغال محرومان که قرار است به سطح وسیع‌تری از مردم خدمات بدهد گفت: ۱۳۱۲ نفر مددجو و نزدیک به ۴۳۰ نیکوکار یا خادم در سایت این موکب عضو هستند. ۹۹ خدمت در حوزه تأمین تجهیزات صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه اگر کسی در حوزه تجهیزات مشکل داشته باشد. در این صورت ما به او کمک می‌کنیم تا بتواند این تجهیزات را تکمیل کند، گفت: همچنین ۶۵۰ مورد آموزشی در موکب داشتیم. درواقع به گروه‌های ۳۰ تا ۴۰ نفره آموزش مهارت‌های مختلفی از جمله مهارت‌های کامپیوتری داده شده است.

طاهری ادامه داد: مخاطبان ما مددجویان کمیته امداد و خیریه‌های معتبر یا کسانی هستند که از طریق چنین مراکزی معرفی می‌شوند و ما می‌توانیم بستری ایجاد کنیم که به آنها خدمات داده شود.

وی گفت: برای آنکه بتوانیم به عموم مردم خدمات دهیم درصدد ایجاد یک شرکت تعاونی هستیم تا برخی از خدمات را خودمان مستقیم به مددجویان یا افراد نیازمند بدهیم. در آن صورت مخاطبان ما هم گسترده‌تر می‌شوند و هر کسی که به این تعاونی مراجعه می‌کند می‌تواند خدمات بگیرد. این تعاونی در حال تأسیس است و در زمینه کاریابی نیز فعالیت می‌کند و مشاوره شغلی نیز می‌دهد.

طاهری افزود: همچنین در نظر داریم در سایت موکب اشتغال محرومان، محصولاتی که داریم را بفروشیم. همچنین حمایت از مشاغل خانگی با ارائه تسهیلات نیز انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد: خیریه یا موکب اشتغال محرومان کارها و برنامه‌های زیادی در راستای رفع محرومیت دارد ولی تعاونی موکب اشتغال یک شرکت است که به عموم جامعه خدمات ارائه می‌دهد.

منبع: مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.