تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 دی 1399 - 13:40
کد خبر : 16114

شهرخودروی مشهد ۲ – آلومینیوم اراک ۲/رحمتی با اشتباه مدافع حریف از شکست خانگی گریخت

شهرخودروی مشهد ۲ – آلومینیوم اراک ۲/رحمتی با اشتباه مدافع حریف از شکست خانگی گریخت

تیم‌های فوتبال شهرخودروی مشهد و آلومینیوم اراک در چارچوب رقابت‌های هفته هشتم لیگ برتر فوتبال به مصاف یکدیگر رفتند.

به گزارش تیتر داغ؛ تیم‌های فوتبال شهرخودروی مشهد و آلومینیوم اراک در چارچوب رقابت‌های هفته هشتم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۵ و ۴۵ دقیقه روز چهارشنبه ۳ دی ماه در ورزشگاه امام رضا (ع) شهر مشهد به مصاف یکدیگر رفتند.

ترکیب تیم شهرخودروی مشهد:

سعید جلالی راد، علی نعمتی، فرشاد فرجی، آزاد جعفرزاده، محمدعلی فرامرزی، اکبر صادقی، امیرحسین کریمی، محمد محمدزاده، صادق صادقی، امین قاسمی نژاد و حسین مهربان

ترکیب تیم آلومینیوم اراک:

حسین پورحمیدی، رامتین سلیمان‌زاده، مصطفی احمدی، محمد علی‌نژاد، سید مهدی حسینی، پوریا آریاکیا، شاهین توکلی، اسماعیل شریفات، امیرمحمد هوشمند، حامد پاکدل و سعید باقرپسند

دقیقه ۱۰ : تیم آلومینیوم پشت محوطه جریمه شهرخودرو صاحب ضربه ایستگاهی شد که ارسال مصطفی احمدی با ضربه سر سعید باقر پسند وارد دروازه تیم مشهدی شد تا اولین گل این دیدار توسط تیم آلومینیوم به ثمر برسد.

دقیقه ۱۹ : اکبر صادقی کاپیتان تیم شهرخودرو از پشت محوطه جریمه آلومینیوم اقدام به شوت زنی کرد که توپ او بعد از برخورد به تیر عمودی دروزاه تبدیل به گل شد تا بازی به تساوی کشیده شود.

دقیقه ۲۶: مهدی حسینی بازیکن تیم آلومینیوم ارسالی که از روی نقطه کرنر انجام شده بود را با ضربه سر وارد دروازه شهرخودرو کرد تا باز هم تیم آلومینیوم پیش بیفتد.

دقیقه ۳۲ : مصطفی احمدی بازیکن آلومینیوم از روی یک ضربه ایستگاهی، ارسالی را روی دروازه تیم شهر خودرو انجام داد که توپ به شکل خطرناکی به سمت دروازه رفت، اما جلالی راد دروازه بان تیم مشهدی توپ را به موقع مهار کرد.

دقیقه ۳۸ : فرامرزی بازیکن شهرخودرو از گوشه محوطه جریمه آلومینیوم نفوذ کرد و ارسال خطرناکش توسط مدافع تیم اراکی به سمت دروازه رفت که توکلی دروازه بان آلومینیوم به خوبی توپ را مهار کرد.

دقیقه ۴۴ : صادق صادقی بازیکن تیم شهر خودرو با گرفتن دومین کارت زردش از زمین بازی اخراج شد تا تیم رحمتی ۱۰ نفره شود.

نیمه اول این دیدار با برتری ۲ بر یک تیم آلومینیوم به پایان رسید.

 

در پایان نیمه اول سید مهدی رحمتی سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو به علت اعتراض به داور با کارت زرد جریمه شد.

شهرخودرو نیمه دوم را با آوردن عرفان معصومی به جای علی فرامرزی آغاز کرد.

دقیقه ۵۰: تیم آلومینیوم در یک ضد حمله بازیکنان شهرخودرو را غافلگیر کرد و شوت مهدی حسینی با برخورد به مدافعان به کرنر رفت.

دقیقه ۵۴: امین قاسمی نژاد درون محوطه جریمه آلومینیوم با یک کنترل خوب صاحب توپ شد و بعد از چرخش به سمت دروازه شوت کرد که کمی آرام بود و دروزاه بان به راحتی توپ را مهار کرد.

دقیقه ۵۵: اکبر صادقی زننده تک گل شهر خودرو بار دیگر شانس خود را از پشت محوطه جریمه آلومینیوم امتحان کرد که توپ با اختلاف زیادی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۵۶: حسین مهربان مهاجم شهرخودرو روی اشتباه شاهین توکلی مدافع آلومینیوم پشت محوطه جریمه این تیم صاحب توپ شد و بعد از اینکه خودش را به مقابل دروازه رساند با یک ضربه دقیق بازی را به تساوی کشاند.

دقیقه ۶۰: ارسال خطرناک صادقی از روی نقطه کرنر درون محوطه جریمه اراک به فرشاد فرجی رسید که ضربه سر او توسط پورحمیدی دفع شد.

دقیقه ۶۵: ارسال بازیکنان شهر خودرو با ضربه سر حسین مهربان همراه بود، اما توپ در چارچوب نبود.

دقیقه ۷۶: جابر انصاری بازیکن آلومینیوم درون محوطه جریمه شهرخودرو صاحب توپ شد و شوت خطرناک او با دستان جلالی راد راهی کرنر شد.

دقیقه ۷۹: ارسال بازیکنان آلومینیوم توسط مدافعان شهر خودرو دفع شد و در ادامه شوت سلیمان نژاد با اختلاف از بالای دروازه تیم مشهدی به بیرون رفت.

دقیقه ۹۰+۱: بازیکن آلومینیوم شوت زمینی را به سمت دروازه شهر خودرو زد که با اشتباه جلالی راد توپ از زیر دستان او رد شد و به تیر دروازه برخود کرد و در نهایت توپ توسط مدافعان دفع شد.

در دقایق پایانی، این دیدار وارد جنجال شد و یکی از نفرات کادر فنی شهر خودرو در شرایطی که به تصمیم داور اعتراض داشت توپی را از بیرون زمین به درون زمین شوت کرد و داور بعد از این اتفاق بازی را نگه داشت او را از کنار زمین اخراج کرد.

در نهایت این دیدار با تساوی ۲ – ۲ به پایان رسید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.