تاریخ انتشار : یکشنبه 31 اردیبهشت 1402 - 7:39
کد خبر : 98361

عضو شورای شهر تهران مطرح کرد؛

شهردار اسامی ساختمان‌های ناایمن را اعلام کند

شهردار اسامی ساختمان‌های ناایمن را اعلام کند

عضو شورای شهر تهران گفت:درخواست من از شهردار تهران این است که بنابر وظیفه قانونی خود لیست ساختمان‌های ناایمن را اعلام کند چراکه این اقدام تشویش اذهان عمومی نیست.

به گزارش تیتر داغ؛ مهدی بابایی عضو شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستور یکصد و چهل و هشتمین جلسه شورای شهر تهران و با اشاره به آتش سوزی روز گذشته در میدان رازی گفت: این حریق در سوله سه هزار متر مربعی اتفاق افتاد که تا کنون پنج اخطار گرفته بوده است.

وی ادامه داد: بلافاصله پس از آتش سوزی ۲۰۰ آتش نشان در محل حضور پیدا کردند و توانستند پس از چند ساعت حریق را اطفا کنند.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه ساختمان مجاور این سوله نیز دچار حریق شده بود اظهار کرد: خوشبختانه با تلاش آتش نشانان از سرایت بیشتر آتش جلوگیری شد و به جان شهروندان و آتش نشانان آسیب نرسید.

بابایی تصریح کرد: اما تا کی قرار است در شهرداری تهران به اخطار اکتفا کنیم؟ در سال ۹۸ مصوبه‌ای به تصویب رسید که در بستر آن مشخص شده است چگونه باید با ساختمان‌های ناایمن برخورد کرد.

وی گفت: چرا در ساختمان‌های ناایمن که از ساختمان‌های پر خطر بودند دستور قطع انشعابات نداشتیم؟ این نکته قابل تأملی است که شهرداران مناطق با جدیت موضوع را دنبال کرده و اطلاع رسانی کنند.

بابایی با بیان اینکه تعداد ساختمان‌های ناایمن از ۱۲۹ به ۹۵ واحد رسیده است گفت: اما به ساختمان‌هایی رسیده ایم که علیرغم تذکرات جدی هیچ گونه همکاری را نداشتند؛ لذا درخواست من از شهردار تهران این است که بنابر وظیفه قانونی خود لیست این ساختمان‌ها را اعلام کند، این اقدام تشویش اذهان عمومی نیست. تهران ۹۶۰ هزار ساختمان دارد که تنها ۹۵ ساختمان وضعیت بحرانی دارند و باید لیست آنها اعلام شود.

منبع: مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.