تاریخ انتشار : پنجشنبه 20 مهر 1402 - 11:07
کد خبر : 106387

شورای امنیت درباره تحولات فلسطین نشست برگزار می‌کند

شورای امنیت درباره تحولات فلسطین نشست برگزار می‌کند

شورای امنیت روز جمعه برای بررسی تحولات منطقه و درگیری‌ها در فلسطین اشغالی نشست برگزار می‌کند.

به گزارش تیتر داغ؛ قرار است شورای امنیت سازمان ملل بعد از ظهر فردا جمعه یک نشست برای بررسی تحولات منطقه و مشخصاً درگیری‌ها در فلسطین اشغالی و حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه برگزار کند.

بر اساس این گزارش، هنوز مشخص نشده است که این نشست به صورت علنی برگزار می‌شود یا خیر. اعضای شورای امنیت طی روز یکشنبه گذشته یک نشست پشت درهای بسته بعد از آغاز عملیات طوفان الاقصی از سوی نیروهای مقاومت فلسطین علیه اشغالگران صهیونیست برگزار کردند.

در حالی معاون نماینده آمریکا در سازمان ملل تلاش می‌کرد نشان دهد اعضای شورای امنیت عملیات طوفان الاقصی را محکوم کرده‌اند، خود اذعان کرد که همه آنها این عملیات را محکوم نکرده‌اند.

بر اساس گزارش منابع دیپلماتیک، هنوز هیچ کشوری پیشنهادی مبنی بر صدور بیانیه مشترک ارائه نداده است چرا که اعضای شورای امنیت غالباً بر سر موضوع درگیری‌ها میان رژیم صهیونیستی و فلسطین اختلاف نظر دارند.

این درحالیست که شب گذشته وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که تعداد شهدای حملات ددمنشانه رژیم موقت صهیونیستی، به ۱۱۲۸ نفر و تعداد مجروحان به ۵۴۸۹ تن افزایش یافته است.

به گفته این وزارتخانه، در کرانه باختری نیز ۲۸ فلسطینی به شهادت رسیده و ۱۵۰ نفر مجروح شده‌اند.

ارتش رژیم صهیونیستی از صبح امروز پنجشنبه دور جدیدی از حملات علیه نوار غزه را آغاز کرده است. این حملات اردوگاه الشاطئ واقع در غزه را هدف قرار داده است.

جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی همچنین منازل مسکونی در دیرالبلح را بمباران کردند. خبرنگار شبکه المیادین گزارش داد که آمار شهدای فلسطینی با توجه به وجود پیکرهای آنها زیر ویرانه‌ها و خانه‌های بمباران شده افزایش خواهد یافت.

بر اساس این گزارش، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی هر جنبده‌ای را در نوار غزه هدف قرار می‌دهند.

جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی همچنین مناطقی در شمال غرب نوار غزه را بمباران کردند. قایق‌های جنگی این رژیم نیز حملاتی را علیه منطقه ابوحصیره انجام می‌دهند.

منبع: رویترز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.