تاریخ انتشار : سه شنبه 3 اسفند 1400 - 10:29
کد خبر : 28893

صعود بی‌جان بورس

صعود بی‌جان بورس

هر چند که روند حرکت بازار سرمایه امروز صعودی بود، اما شاخص کل بورس روندی پرنوسان داشت و با این‌که در ساعات میانی معاملات تا یک میلیون و ۲۸۵ هزار واحد افزایش یافته بود اما در نهایت از شدت این صعود کم شد.

به گزارش تیتر داغ؛شاخص کل بورس امروز ۳۲۱۱ واحد افزایش یافت و رقم یک میلیون و ۲۸۴ هزار واحد را ثبت کرد. شاخص کل با معیار هم وزن هم با ۷۸۲ واحد افزایش در رقم ۳۲۸ هزار و ۶۶۳ واحد ایستاد.

معامله‌گران این بازار ۳۵۸ هزار معامله به ارزش ۳۲ هزار و ۲۷۵ میلیارد ریال انجام دادند.

صنایع پتروشیمی خلیج فارس، پالایش نفت بندرعباس، پالایش نفت اصفهان، پالایش نفت تهران، ملی صنایع مس ایران و کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل پتروشیمی جم نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند.

در آن سوی بازار سرمایه شاخص کل فرابورس ۱۵ واحد افزایش یافت و رقم ۱۷ هزار و ۵۲۸ واحد را ثبت کرد. در این بازار ۲۵۱ هزار معامله به ارزش ۷۸ هزار و ۳۴۹ میلیارد ریال انجام شد.

پالایش نفت لاوان، پتروشیمی مارون، بیمه اتکایی ایرانیان، ژنرال مکانیک، توسعه خدمات دریایی و بندری سینا و صنعتی مینو نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل فرابورس ایران نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند.

در بازار امروز ۹۸ نماد به ارزش ۲۴۹۰ میلیارد صف خرید و ۷۱ نماد به ارزش ۱۴۱۷ میلیارد ریال صف فروش بودند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.