تاریخ انتشار : پنجشنبه 23 شهریور 1402 - 19:13
کد خبر : 104957

پگاه در مهمترین رویداد سال صنعت نوشیدنی‌ها درخشید

صنایع شیر ایران تنها غرفه برتر در دهمین نمایشگاه بین المللی نوشیدنی‌ها

صنایع شیر ایران تنها غرفه برتر در دهمین نمایشگاه بین المللی نوشیدنی‌ها
شرکت صنایع شیر ایرا (پگاه)، در مهمترین رویداد سال صنعت نوشیدنی‌ها، تنها غرفه برتر در دهمین نمایشگاه بین المللی نوشیدنی‌ها انتخاب شد.

تیتر داغ: در آئین اختتامیه دهمین نمایشگاه بین‌المللی نوشیدنی‌ها، چای، قهوه و صنایع وابسته، لوح تنها غرفه برتر این نمایشگاه از میان ۱۵۴ شرکت کننده به شرکت صنایع شیر ایران، اعطا شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، در آئین اختتامیه دهمین نمایشگاه بین‌المللی نوشیدنی‌ها، چای، قهوه و صنایع وابسته، لوح تنها غرفه برتر این نمایشگاه، از میان ۱۵۴ شرکت کننده، به شرکت صنایع شیر ایران اعطا شد.

در این نمایشگاه، پگاه با برپایی غرفه ای از محصولات نوشیدنی تولید شده در شرکت‌های تابعه خود و همچنین با توجه برگزاری همزمان نمایشگاه شیرینی و شکلات، با ارائه نمونه هایی از پودر کیک و محصولات پودری و‌ ورزشی، شرکتهای پگاه‌ مورد استقبال بازدید کنندگان واقع گردید.

بنا به این گزارش، در حاشیه این نمایشگاه سید جعفر میر، مدیرعامل پگاه تهران، در مصاحبه با خبرگزاری اگروفود نیوز تصریح کرد: شرکت صنایع شیر ایران، همواره با تولید محصولات جدید و سلامتی محور، بر بهبود سبد تغذیه ای جامعه تاکید دارد و حضور در چنین رویدادهایی را فرصت مغتنمی بر ارائه دستاوردهای شرکت پگاه در سایر گروه‌های محصولی غیر لبنی، اعم نوشیدنی های گازدار و آب میوه ها و پودری برشمرد.

گفتنی است، غرفه شرکت صنایع شیر ایران(پگاه)، با شعار پگاه طعم خوش سلامتی، در سالن ۸ و۹ محل دائمی نمایشگاهای بین المللی تهران، با حضور مقامات و مهمانان داخلی و خارجی، در این رویداد بین المللی حضوری پر قدرت داشت.انتشار خبر: کوروش جم

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.