تاریخ انتشار : دوشنبه 15 اردیبهشت 1399 - 8:29
کد خبر : 9144

ضرورت جبران عقب افتادگی اقتصادی ناشی از شیوع کروناویروس

ضرورت جبران عقب افتادگی اقتصادی ناشی از شیوع کروناویروس

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان بر ضرورت جبران عقب افتادگی اقتصادی ناشی از شیوع کرونا ویروس تاکید کرد.

به گزارش تیتر داغ ؛حبیب الله خجسته‌پور ۱۵ اردیبهشت ماه در نشست بررسی برنامه‌های دستگاه‌های اجرایی استان سمنان برای جهش تولید و ایجاد اشتغال زودبازده در سالن کوثر استانداریسمنان اظهار کرد:باید عقب افتادگی اقتصادی ناشی از شیوع این بیماری همه‌گیر در استان سمنان با تلاش همه دستگاه‌های اجرایی در کمترین زمان ممکن جبران شود

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان افزود: دستگاه‌های اجرایی در کنار تلاش برای جبران عقب ماندگی‌های اقتصادی ناشی از شیوع کرونا ویروس، برای تحقق شعار سال و جهش تولید به صورت مستمر در تلاش باشند.

وی خاطر نشان کرد: دستگاه‌های اجرایی با تدوین برنامه‌های مشخص و عملیاتی برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در بحث جهش تولید و رونق کسب و کار اقدام کنند و با تفکیک و رفع موانع تولید برای گره‌گشایی از مشکلات بخش تولید و صنعت در استان بکوشند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان تصریح کرد: استاندار سمنان در همایش استانداران سراسر کشور ، عضو کمیسیون اقتصادی خواهند بود و پیشنهاد دستگاه‌های اجرایی استان برای جهش تولید در قالب مشخص و عملیاتی در این همایش مطرح و تبادل نظر خواهد شد.

خجسته پور تصریح کرد: نگاه ویژه به بخش صنعت، کشاورزی، گردشگری، واحدهای صنفی و تولیدی استان برای تحقق شعار سال شود و با عزم ملی و اقدام جهادی می‌توان برای رونق و آبادانی روزافزون در کشور تلاش کرد.

وی خاطرنشان کرد: وزارت کشور ۳۰ اولویت در حوزه اقتصادی را به استان‌های کشور برای تحقق شعار سال ابلاغ کرد که باید به صورت ویژه و مستمر برای تحقق این راهبردها اقدام شود.

منبع ,ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.