تاریخ انتشار : یکشنبه 29 مرداد 1402 - 12:57
کد خبر : 103426

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان:

عاملان تیراندازی در میامی دستگیر شدند

عاملان تیراندازی در میامی دستگیر شدند

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه چهار نفر در پی اختلافات شخصی به سوی فردی از اهالی میامی تیراندازی کردند، گفت: این افراد بلافاصله بعد از تیراندازی دستگیر شدند.

به گزارش تیتر داغ؛ سرهنگ سید علی میر احمدی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران در ستاد فرماندهی انتظامی استان سمنان از تیراندازی در میامی بر اثر اختلافات شخصی خبر داد و ابراز کرد: چهار نفر امروز بر اثر اختلافات شخصی به سوی فردی گلوله شلیک می‌کنند و بررسی این موضوع بلافاصله در دستور کار پلیس قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه با تحقیقات میدانی پلیس مشخص شد که ضاربان چهار نفر هستند و انگیزه شأن نیز دعوا و اختلافات شخصی بوده است، افزود: شناسایی و اقدام به دستگیری این افراد در دستور کار پلیس قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه کمتر از چهار ساعت بعد از ارتکاب به تیراندازی و با تلاش مأموران فراجا این افراد دستگیر شدند، ابراز کرد: در تحقیقات مشخص شد این افراد با تفنگ شکاری به فرد مضروب، تیراندازی کردند.

میر احمدی با بیان اینکه فرد مضروب از ناجیه سر و صورت و سینه مورد اصابت قرار گرفته و در بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود بستری است، گفت: مخفیگاه ضاربان در یکی از روستاهای میامی کشف و در عملیات غافلگیرانه این افراد دستگیر شدند و یک تفنگ شکاری نیز از آنها کشف شد.

وی افزود: متهمان برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی و پس تعیین وثیقه روانه زندان شدند.

منبع: مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.