تاریخ انتشار : دوشنبه 5 دی 1401 - 6:57
کد خبر : 92227

عاملان هتک حیثیت ۲ کاسب سرشناس شاهرودی دستگیر شدند

عاملان هتک حیثیت ۲ کاسب سرشناس شاهرودی دستگیر شدند

سمنان- رئیس پلیس فتا استان سمنان بابیان اینکه عاملان هتک حیثیت دو کاسب شاهرودی دستگیر شدند، گفت: این افراد با انتشار فراخوان در اینستاگرام از مخاطبان می‌خواستند از این کاسبان خرید نکنند.

به گزارش تیتر داغ؛ سرهنگ محمدرضا فداییان صبح دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی سمنان ضمن بیان اینکه در پی مراجعه دو کاسب شاهرودی برای هتک حیثیت در اینستاگرام موضوع در دستور کار رسیدگی قرار گرفت، ابراز داشت: بررسی‌ها نشان داد عاملان این هتک حیثیت با انتشار فراخوان از مردم خواسته بودند تا از آنها خرید نکنند و این به آبروی آنها لطمه وارد کرده بود.

وی ضمن بیان اینکه طی تحقیقات فنی کاراگاهان عاملان شناسایی و به پلیس فتا احضار شدند، افزود: متهم اصلی پس از مشاهده مستندات گفت این جریان به اغتشاشات اخیر مربوط می‌شود که کاسب از آنها خواسته بود مزاحم کسب و کار نشوند.

رئیس پلیس فتا استان سمنان با بیان اینکه متهم با مشاهده رفتار کاسب از روی عصبانیت اقدام به انتشار مطالب کذب علیه آنها می‌کند، ابراز داشت: در جریان بررسی پرونده متهم دوم نیز شناسایی و احضار شد و اعلام کرد که با متهم اصلی دوست است و از روی هیجان مطالب را در صفحه شخصی خود بارگذاری کرده بود.

فداییان ضمن بیان اینکه با اعتراف متهمان پرونده تکمیل و برای ادامه سیر مراحل قضائی به دادسرا ارجاع شد، اضافه کرد: انتشار هر مطلبی بدون رضایت طرف مقابل که منجر به ضرر یا هتک حیثیت شود مصداق جرم تلقی می‌شود و با متهمان این پرونده‌ها به طور جد برخورد می‌شود.

وی افزود: وب سایت WWW.CYBERPOLICE.IR آماده دریافت موارد مشکوک و مجرمانه در فضای مجازی خواهد بود و به این درخواست‌های ثبت شده در اسرع وقت رسیدگی می‌شود.

منبغ: مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.