تاریخ انتشار : یکشنبه 1 فروردین 1400 - 10:44
کد خبر : 18802

عامل هتک حیثیت در فضای مجازی شناسایی شد

عامل هتک حیثیت در فضای مجازی شناسایی شد

رئیس پلیس فتا شرق استان تهران گفت: فردی که به صورت مخفیانه اقدام به فیلمبرداری از شاکی کرده و قصد اخاذی از وی داشت، دستگیر شد.

به گزارش تیتر داغ؛  سرهنگ رضا ملوکی، رئیس پلیس فتا شرق استان تهران اظهار کرد: در پی مراجعه حضوری یکی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی ناشناس در بستر شبکه اجتماعی اینستاگرام با ارسال پیام حاوی تهدید و افتراء قصد اخاذی از من را دارد، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی ادامه داد: در بررسی اولیه مشخص شد گرداننده اکانت مزاحم به صورت مخفیانه اقدام به فیلمبرداری از شاکیه و ارسال تصاویر ضبط شده کرده است؛ که این امر دلالت بر آشنایی قبلی و احتمال وجود اختلاف بین آن‌ها را تداعی می‌کند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: بعد از اقدامات تخصصی و فنی تیم کارشناسان پلیس فتا، مضنون به هویت آقایان “م-ا” و “م-م” شناسایی و جهت بررسی بیشتر با هماهنگی مقام قضایی به این پلیس دعوت شدند.

این مقام مسئول افزود: پس از مراجعه نامبردگان به پلیس فتا در ابتدا از گفتن حقیقت امتناء ورزیده ولی با دیدن مستندات لب به اعتراف گشوده و اظهار داشته اند که چند ماه قبل در راه بازگشت از تهران متوجه حضور همسر یکی از بستگان در خودروی شاکی شدیم در نتیجه اقدام به فیلمبرداری از آن‌ها کرده و پس از راه اندازی پیج مورد نظر با ارسال پیام‌های تهدید آمیز قصد اخاذی از شاکی را داشتیم.

رئیس پلیس فتا شرق استان تهران ضمن بیان اینکه پس از تکمیل تحقیقات، پرونده مذکور به دادسرای عمومی و انقلاب اسلامی شهرستان قرچک اعزام شده است، از شهروندان خواست در صورت مشاهده موارد مشکوک جهت ثبت گزارش می‌توانند از طریق سایت پلیس فتا به آدرس cyberpolice.ir اقدام کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.