تاریخ انتشار : پنجشنبه 25 خرداد 1402 - 6:51
کد خبر : 99742

جام ملت‌های نوجوانان آسیا - تایلند

عبدی: به توانایی بازیکنانم اعتقاد دارم/ هدف‌مان قهرمان شدن است

عبدی: به توانایی بازیکنانم اعتقاد دارم/ هدف‌مان قهرمان شدن است

سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان در نشست خبری پیش از آغاز مسابقات گروه دوم جام ملت‌های آسیا به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش تیتر داغ؛ حسین عبدی در نشست خبری پیش از آغاز مسابقات گروه دوم جام ملت‌های آسیا به نکاتی اشاره کرد و گفت: در ابتدا از ای اف سی بابت برگزاری این رویداد تشکر می‌کنم. در این رده توسعه فوتبال برای بازیکنان برای آینده اولویت اصلی است و بازیکنان باید از آن لذت ببرند.

عبدی در پاسخ به سوالی مبنی بر شرایط آماده‌سازی تیم ایران گفت: از حدود ١٣ ماه پیش کار را آغاز کردیم و حدود ١۴ هزار بازیکن را مورد بررسی قرار دادیم. پس از آن در مسابقات کافا شرکت کردیم. در ادامه نیز مسابقات مرحله مقدماتی را داشتیم و برابر تیم‌هایی چون لائوس، هنگ‌کنگ و قرقیزستان به میدان رفتیم و در نهایت جز ١۶ تیم راه یافته در این مسابقات حضور پیدا کردیم. در این ٨ ماه به سختی تلاش کردیم و برخی بازیکنان نیز تغییر کردند. الان اینجا هستیم تا از بازی‌ها لذت ببریم.

سرمربی ایران در پاسخ به این سوال که درباره بازی نخست مقابل افغانستان چه نظری دارید، اظهار داشت: به همه تیم‌ها احترام می‌گذاریم و امیدوارم بازی خوبی مقابل افغانستان باشد. تیمی که بهتر بازی کند، پیروز می‌شود و در نهایت صعود می‌کند.

یک سوال به صورت آنلاین نیز از سرمربی ایران پرسیده شد، اینکه ایران سابقه قهرمانی در این مسابقات را داشته، آیا به کسب دوباره قهرمانی باور دارید؟ که عبدی در این باره گفت: اگر به این توانایی اعتقاد نداشتم الان اینجا نبودم.

وی ادامه داد: نه تنها برای کسب پیروزی و موفقیت در اینجا هستیم، بلکه فلسفه مشخصی برای آن داریم. فلسفه من برای این رده سنی آماده‌سازی مناسب، ایجاد ذهن برنده و لذت بردن از بازی است. همانطور که گفتم می‌خواهیم این بازی‌های زیبا در این کشور زیبا را با نتایج زیبا همراه کنیم.

منبع: مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.