تاریخ انتشار : دوشنبه 22 خرداد 1402 - 11:58
کد خبر : 99568

سرپرست پلیس آگاهی البرز:

عدم توان پرداخت مهریه باعث وقوع قتل شد

عدم توان پرداخت مهریه باعث وقوع قتل شد

کرج- سرپرست پلیس آگاهی البرز گفت: فردی که از همسرش جدا شده بود به دلیل عدم توان پرداخت مهریه نقشه شوم قتل پدر زن سابقش را کشید.

به گزارش تیتر داغ؛ سرهنگ حکمت‌الله شجاعی اظهار کرد:: اوایل خرداد ماه سال جاری خبری مبنی بر متن ترساندن یک پیرمرد ۷۰ ساله به وسیله سلاح گرم به پلیس آگاهی استان واصل و بررسی جزئیات این خبر در دستور کار کاراگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی قرار گرفت.

وی افزود: در همان بررسی‌های اولیه مشخص شد که داماد سابق متوفی به دلیل عدم توان پرداخت مهریه همسرش با نام برده دارای اختلاف بوده که این امر موجب شده تا داماد سابق به وسیله سلاح گرم مقتول را به قتل برساند.

سرپرست پلیس آگاهی استان البرز با اشاره به متواری بودن قاتل تصریح کرد: با انجام اقدامات کارآگاهی و اطلاعاتی، مخفیگاه قاتل در یکی از محلات تهران شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی این شخص دستگیر شد.

سرهنگ شجاعی در خصوص علت و انگیزه قاتل از انجام این جنایت گفت: متهم به دلیل عدم توان پرداخت مهریه همسر سابق خود و اختلافاتی که از گذشته با یکدیگر داشتند، این نقشه شوم را طراحی و متوفی را به قتل رسانده بود.

این مقام انتظامی در پایان با بیان اینکه متهم پس از تکمیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد، خاطرنشان کرد: می‌توان بسیاری از جنایات و جرایم را با اندکی صبر و شکیبایی و کنترل عصبانیت پیشگیری کرد.

منبع: مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.