تاریخ انتشار : دوشنبه 3 بهمن 1401 - 19:34
کد خبر : 93302

عمل بلفاروپلاستی کره ای چیست – اطلاعات کامل + هزینه

عمل بلفاروپلاستی کره ای چیست – اطلاعات کامل + هزینه

امروزه انجام عمل های زیبایی صورت از جمله عمل بلفاروپلاستی  و جراحی پلک بسیار مورد توجه مردم قرار گرفته است. این گونه از عمل ها در سراسر جهان انجام گرفته و امروزه افراد بسیاری مشتاق انجام آن هستند. افتادگی پلک ها بسیار بر روی اعتماد به نفس افراد مؤثر بوده و می تواند آن را

امروزه انجام عمل های زیبایی صورت از جمله عمل بلفاروپلاستی  و جراحی پلک بسیار مورد توجه مردم قرار گرفته است. این گونه از عمل ها در سراسر جهان انجام گرفته و امروزه افراد بسیاری مشتاق انجام آن هستند. افتادگی پلک ها بسیار بر روی اعتماد به نفس افراد مؤثر بوده و می تواند آن را تحت تأثیر قرار دهد. افتادگی پلک دلایل بسیار زیادی داشته و همواره افراد سعی دارند که آن را از بین ببرند. بهترین راه برای رفع افتادگی پلک، انجام عمل بلفاروپلاستی است. با توجه ‌به اهمیت عمل های افتادگی پلک در ادامه همراه تیم کلینیک  vip باشید تا در خصوص آن بیشتر صحبت کنیم.

هدف بسیار مهم در خصوص انجام عمل بلفاروپلاستی پلک های پایین

در واقع می توان گفت که عمل بلفاروپلاستی همان لیفت پلک پایین است که به صورت گسترده امروزه انجام می شود. می توان گفت که منظور و مقصود اصلی از انجام این عمل در واقع جوانسازی و زیباتر شدن صورت است. با انجام این عمل افراد قصد دارند که بر شادابی پوست خود اضافه کرده و چهره خود را ترمیم کنند. دقت داشته باشید که با انجام این عمل می توان تمامی کیسه های پلک پایین را رفع کنید.

علاوه بر این مورد ذکر شده، با انجام این عمل می توان پلک های پایین را صاف و یا پوست اضافی پلک تحتانی را از بین برد. همچنین شایان به ذکر است که گاهی در واقع برای پر کردن مجرای توخالی سوراخ اشک در زیر چشم نیز این عمل انجام می شود. ممکن است برخی از افراد زاویه پلک یکسان نداشته باشند. در این صورت نیز با انجام این عمل می توانند زاویه پلک های خود را تراز کنند.

 

تأثیر پیری در افتادگی پلک و انجام عمل بلفاروپلاستی و جراحی پلک

همه ما می دانیم که افراد در زمان پیری دچار افتادی پوست می شوند. حال یکی از شایع ترین این افتادگی ها، افتادی پلک است. می توان با عمل بلفاروپلاستی کره ای این مشکل را به راحتی حل کرد و زیبایی صورت را دوچندان کرد. این عمل هم برای مردان و هم برای خانوم ها در هر سنی قابل اجرا بوده و در یک جلسه افتادگی پلک شما را رفع می کند. دقت داشته باشید که این عمل برای هر فردی به صورت مجزا بوده و با توجه به میزان افتادگی پلک فرد متقاضی، متفاوت انجام خواهد شد.

بسیاری از افراد بر این باورند که اکثر بیماران بلفاروپلاستی پلک پایین در واقع یک روش نسبتاً ساده است. اما باید بگوییم که در واقع انجام این عمل آن قدر ها هم ساده نبوده و کاری کاملا تخصصی است. از این رو باید حتماً توسط یک پزشک با تجربه و متخصص انجام شود. قطعا برنامه ریزی دقیق در خصوص این عمل بسیار مهم و ضروری است. در نتیجه باید به جزئیات بسیار توجه شده و مرحله به مرحله با دقت بالا انجام شود. توجه داشته باشید که گاهی در این جراحی ممکن است یک بی نظمی در پلک پایین مشاهده شود. در واقع ممکن است در پی اثرات کششی، بافت اسکار دچار تغییر شکل و اندازه شود که این موضوع بسیار برای فرد متقاضی ناراحت کننده خواهد بود. در این صورت پیشنهاد ما به شما این است که حتما برای درمان افتادگی پلک نزد متخصصین کلینیک vip مراجعه کنید.

 

فکر می کنید دلیل ایجاد شدن پف زیر چشم چیست و چرا باید عمل بلفاروپلاستی کره ای انجام دهید؟

در پاسخ به این سؤال ابتدا بهتر است بدانید که زیر چشم پلک ها از لایه های بسیار ظریف بافتی تشکیل شده است. در این لایه ها در واقع پوست و عضله وجود دارد. ارتباط پوست و عضله زیر چشم با خود چشم و ساختار استخوان ها مرتبط است. در واقع بافت های زیر چشم با اوربیت سرو کار دارند. بخشی از اوربیت را کیسه های چربی تشکیل می دهند. بنابراین طبیعی است که در زیر چشم مقداری چربی نیز وجود داشته باشد.

حال ممکن است که این کیسه های چربی به مرور زمان و با پیر شدن انسان به پایین بیفتند. از این رو موجب افتادگی پلک پایین شده و زیر چشم ها کمی متورم می شوند. به این تورم زیر چشم، همان پف زیر چشم می گویند. در این صورت بهترین راه کار برای حذف چربی و درمان افتادگی پلک، عمل بلفاروپلستی کره ای است.

عمل بلفاروپلاستی کره ای چیست - اطلاعات کامل + هزینه

کاندیدای مناسب برای انجام عمل افتادگی پلک و عمل چشم گربه ای

در ادامه این مقاله به شما خواهیم گفت که چه کسانی می توانند بهترین کاندیدای عمل افتادگی پلک باشند.

  • بهترین کاندیدای عمل افتادگی پلک در واقع کسانی هستند که شاهد پف بسیار زیاد در قسمت زیر چشم خود هستند.
  • دومین و مناسب ترین کاندیدای عمل بلفاروپلاستی کسانی هستند که چشم هایشان بسیار خسته به نظر می رسد. این افرددر واقع در پلک بالا و پایین خود افتادگی زیادی دارند.
  • همچنین افرادی که ماهیچه های پلک پایینشان دچار مشکل است می توانند این عمل را انجام دهند.

شرایط ویژه برای انجام عمل بلفاروپلاستی و عمل چشم گربه ای

دقت داشته باشید که قطعاً برای انجام عمل های زیبایی و حتی درمانی باید واجد شرایط باشید. از این رو قبل از انجام عمل یک جلسه مشاوره در کلینیک vip برگزار می شود. در این جلسه پزشک متخصص با بررسی شرایط بدنی شما تصمیم به جراحی می گیرد. بنابراین در یک نگاه کلی می توان گفت که ۳ دسته افراد می توانند این عمل را انجام دهند.

 

  • داشتن سلامت جسمی

اولین دسته کسانی هستند که شرایط جسمی مناسبی دارند. در واقع این افراد بیماری خاصی ندارند. از این رو از هیچ گونه قرص و داروی خاصی استفاده نکرده و بدنشان مقاومت لازم برای انجام این عمل را دارد. دقت داشته باشید که درصورتی‌که بدن شما در سلامت کامل نباشد، بعد از عمل روند بهبودی شما کند می شود.

  • افراد غیر سیگاری

توجه داشته باشید که در واقع مهم ترین شرط لازم برای انجام این عمل، سیگاری نبودن افراد است. در صورتی که سیگار و یا هر نوع مواد مخدری استفاده می کنید، باید از چند وقت قبل از عمل، مصرف نکنید.

  • افرادی با چشم انداز مثبت

دقت داشته باشید که نتیجه عمل بلفاروپلاستی می تواند در هر فردی متفاوت باشد. از این رو بسیار مهم است که شما نسبت به انجام این عمل آمادگی لازم را داشته باشید. بنابراین حتماً نسبت به انجام عمل افتادگی پلک، چشم اندازی مثبت داشته باشید. اهداف شما هر قدر که واقع بینانه تر باشد، به روند و کیفیت عمل شما کمک خواهد کرد.

مزیت های جذاب انجام عمل بلفاروپلاستی به روش نوین

تمامی عمل های زیبایی دارای مزیت های فراوانی هستند که موجب می شود افراد به آن عمل جذب شده و آن را انجام دهند. در حالت کلی می توان گفت که هدف از انجام بلفاروپلاستی، جوانسازی صورت و به خصوص چشم ها است. همچنین این عمل ماندگای طولانی مدتی دارد. دقت داشته باشید که تکنیک های مختلفی برای انجام این عمل وجود دارد. از این رو برای هر بیمار یک روش جراحی مخصوص در نظر گرفته می شود.

به زبان ساده تر، جوانسازی پلک ها برای هر شخصی با یک روش متناسب انجام می پذیرد.امروزه یکی از جدید ترین روش ها برای از بین بردن پف پلک ها، جراحی بدون بخیه است. این روش بله نسبت روش های سنتی دارای مزایای بی شماری است. از این و در این بخش از مقاله به بررسی مزایای عمل بلفاروپلاستی به روش نوین می پردازیم.

عمل بلفاروپلاستی کره ای چیست - اطلاعات کامل + هزینه

  • مدت زمان انجام این عمل با این تکنیک بسیار کوتاه است.
  • همان طور که درابتدا گفتیم، در این عمل هیچ گونه بخیه ای زده نشده و تقریباً یک عمل غیر تهاجمی محسوب می شود.
  • با توجه به این که هیچ گونه بخیه ای ایجاد نخواهد شدف بنابراین هیچ گونه زخمی نیز ایجاد نیم شود.
  • می توان گفت که در عمل افتادگی پلک به روش نوین، میزان کبودی و تورم بعد از عمل بسیار خفیف خواهد بود.

ازدیگر مزایای انجام عمل بلفاروپلاستی با تکنیک های جدید

در ادامه به دیگر مزایای این عمل با روش های جدید می پردازیم.

  • در روش جدید انجام عمل بلفاروپلاستی، میزان ضایعه کمتری در اطراف چشم ایجاد می شود.
  • شایان به ذکر است که با انجام این عمل با تکنیک های جدید و بدون بخیه، روند بهبودی سریع تر انجام می گیرد.
  • دقت داشته باشید که این عمل بدون بی هوشی انجام می شود. بنابراین عوارض ناشی از بیهوشی شامل شما نخواهد شد.
  • یکی از مهم ترین مزایای این عمل این است که با تکنیک های جدید شکل ظاهری چشم های شما جذاب تر خواهد بود. از این رو توصیه بسیاری از پزشکان این است که عمل بلفاروپلاستی را با تکنیک های بدون بخیه امتحان کنید.

 

رژیم غذایی مناسب بعد از انجام عمل افتادگی پلک

حتماً بعد از انجام عمل های زیبایی باید یک سری نکات را مورد توجه قرار دهید. در عمل بلفاروپلاستی و عمل چشم گربه ای لازم است تا مدتی یک رژیم غذایی مناسب را دنبال کنید. دقت داشته باشید که مصرف غذاهای شور می توانند به تجمع مایعات و تورم کمک کنند. بنابراین بعد از عمل، تا ۱۰ روز مصرف نمک را کاهش دهید. حتماً در دوران نقاهت از خوراکی ها و غذاهایی با فیبر بالا بهره بگیرید. سعی کنید مصرف مایعات را بالا برده و سلامت بدنتان را حفظ کنید. در این صورت دوران نقاهت کم تری داشته و سریع تر بهبود پیدا خواهید کرد.

 

کلینیک vip را بیشتر بشناسیم

کلینیک vip از آن دسته کلینیک‌ هایی است که همواره از دانش بهترین متخصصان برای ارتقای کار خود بهره می گیرد. از این درصد رضایت متقاضیان بعد از عمل بسیار رضایت بخش خواهد بود. در این کلینیک هموازه از بهترین دستگاه ها برای انجام عمل های زیبایی بهره گرفته می شود. کادر درمان، مشاوره و دیگر بخش های کلینیک بسیار با تجربه بوده و از قبل تا بعد عمل شما را پشتیبانی می کنند.

همین ویژگی های موجب شده است تا کلینیک وی آی پی به یکی از مشهور ترین و بهترین کلینیک های تهران تبدیل شود. در این کلینیک لازم است تا قبل از انجام هر گونه عمل زیبایی جلساتی را به پزشک متخصص برگزار کنید تا عمل شما به بهترین نحو ممکن انجام شود. تعرفه این کلینیک بسیار کم بوده و شما با انجام عمل های زیبایی در آن جا می توانید یک عمل مقرون به صرفه و با کیفیت بالا را انجام دهید.

  

سؤالات متداول

آیا عمل بلفاروپلاستی توسط بی هوشی انجام می شود؟

خیر، امروزه با توجه به روش های نوینی که برای این عمل وجود دارد، به هیچ وجه از بیهوشی استفاده نخواهد شد.

در روش جدید عمل های بلفاروپلاستی، بخیه زده خواهد شد؟

خیر، با در نظر گرفتن تکنیک های جدید، به هیچ وجه هیچ گونه بخیه ای زده نخواهد شد. از این رو این روش های نوین دوره نقاهت بسیار کوتاهی دارند.

آیا لازم است قبل از انجام عمل بلفاروپلاستی در صورت سیگاری بودن آن را ترک کنیم؟

بله. باید چند وقت قبل از انجام این عمل، دخانیات را کنار بگذارید.

بهترین کلینیک برای انجام عمل های بلفاروپلاستی کجا است؟

می توان گفت که برای انجام عمل بلفاروپلاستی کره ای و دیگر عمل های زیبایی بهترین کلینیک، کلینیک vip است.

لازم است قبل از انجام عمل های زیبایی و به ویژه جراحی پلک یک جلسه مشاوره شویم؟

بله، حتماً قبل از انجام تمامی عمل های زیبایی با یک جلسه مشاوره انجام دهید.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.