تاریخ انتشار : دوشنبه 29 خرداد 1402 - 10:56
کد خبر : 100010

عوامل تاثیرگذار بر قیمت نورخطی

عوامل تاثیرگذار بر قیمت نورخطی

امروزه نورپردازی برای دکوراسیون داخلی یا هنگام ایجاد نمای ساختمان از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است. از طرفی پیشرفت های تکنولوژیکی امکان اجرای طرح های مختلف با وسایل روشنایی مختلف را فراهم کرده است. هر کدام از این وسایل روشنایی مزایا و ویژگی های منحصر به فردی را در اختیار ما قرار می دهند.اما

امروزه نورپردازی برای دکوراسیون داخلی یا هنگام ایجاد نمای ساختمان از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است. از طرفی پیشرفت های تکنولوژیکی امکان اجرای طرح های مختلف با وسایل روشنایی مختلف را فراهم کرده است. هر کدام از این وسایل روشنایی مزایا و ویژگی های منحصر به فردی را در اختیار ما قرار می دهند.اما از آنجایی که همیشه مسئله قیمت برای ما بسیار مهم است، باید قبل از خرید و نصب این تجهیزات، عوامل تعیین کننده قیمت نور خطی را بدانیم. کارشناسان ما در سایت درمتdoormat.ir توضیحات بیشتری را در این زمینه با شما در میان خواهند گذاشت. 

 

عوامل موثر بر قیمت نور خطی

۱-   سیستم انرژی چراغ خطی یکی از عوامل تاثیر گذار بر قیمت نورخطی

ساده ترین و ارزان ترین راه برای ایجاد نورخطی استفاده از ریسهLEDاست. اما این روش با وجود ظاهری که دارد مقرون به صرفه نیست زیرا در صورت سوختن بخشی از ریسه، کل آن باید تعویض شود. علاوه بر این، رشته های LEDکیفیت نور پایینی دارند و در هنگام کار با ولتاژ ثابت نور را از دست می دهند.

راه حل دیگر استفاده از چراغ های خطی مدولار است که به دو دسته چراغ های خطی با ولتاژ ثابت و چراغ های خطی جریان ثابت تقسیم می شوند. در نور خطیجریان ثابت که می توان گفت بهترین کیفیت را در بین چراغ های خطی دارد، ماژول ها بدون استفاده از مقاومت الکتریکی به یکدیگر متصل می شوند و اغلب از تراشه های باکیفیت برای روشنایی استفاده می شود.

در لامپ خطی با کیفیت، یک بازتابنده آلومینیومی در داخل پروفیل آلومینیومی لامپ قرار می گیرد که هم لامپ را به اندازه کافی خنک می کند و هم نور را به صورت اصولی پخش می کند. همه اینها باعث شده است که نور خطی مدولار جریان ثابت بالاترین ارزش و هزینه را در بازار نور خطی داشته باشد.

۲-   دومین دلیل قیمت نور خطی ابعاد آن است

لامپ های خطی معمولاً در اندازه های مختلف، یعنی طول، عرض و ارتفاع متفاوت ساخته می شوند. معمولاً بدنه لامپ از آلومینیوم ساخته شده است، بنابراین هر چه لامپ بزرگتر باشد، هزینه استفاده از آلومینیوم بیشتر می شود.

عوامل تاثیرگذار بر قیمت نورخطی

۳-   نصب چراغ خطی

به طور کلی هر شرایطی که منجر به تفاوت در استفاده از مواد اولیه مانند آلومینیوم در لامپ شود، بر قیمت لامپ تاثیر می گذارد. با این حال، تولید کنندگاننور خطی اغلب تفاوت قیمت قابل توجهی را بین روشنایی توکار، نصب روی سطح یا روشنایی خطی آویز در نظر نمی گیرند. به عبارت دیگر، بودجه مورد نیاز برای نصب یک مدل روشنایی خطی ربطی به روکار یا توکار بودن آن ندارد. تنها نکته این است که ممکن است برای آویزان کردن خطوط در چراغ های خطی هزینه جداگانه ای وجود داشته باشد.

۴-   برند تولیدی چراغ خطی

پارامتر مهم دیگری که بر قیمت نورخطی تاثیر می گذارد، برند این محصولات است. امروزه برندهای مختلفی در زمینه ساخت این محصولات فعالیت می کنند که هر کدام ویژگی های متفاوتی را در اختیار شما قرار می دهند و البته قیمت آنها نیز متفاوت است. از طرفی متذکر می شویم که برندهای معتبر فعال در زمینه روشنایی خطی محصولات خود را با گارانتی مطمئن به مشتریان عرضه می کنند. شرکت درمتdoormat.ir یکی از این شرکت ها است که تمامی مدل های چراغ های خطی خود را با گارانتی معتبر ۵ ساله به مشتریان عزیز ارائه می دهد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.