تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 اسفند 1401 - 16:33
کد خبر : 94679

غرفه شلوغ و داغ گروه داده پردازی پارسیان در نهمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت

غرفه شلوغ و داغ گروه داده پردازی پارسیان در نهمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت

تیتر داغ: گروه داده پردازی پارسیان، نقش فعالی در محوطه نمایشگاهی این رویداد، به منظور معرفی دستاوردها، عملکردها و معرفی خدمات نوین بانکداری ایفا نمود.

گروه داده پردازی پارسیان، به عنوان بازوی بانک پارسیان و هلدینگ پیشرو در صنعت فناوری اطلاعات و نوآوری و فناوری در خدمات بانکی، میزبان فعالان اکوسیستم مالی، پرداخت و بانکداری کشور، در نهمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت، با موضوع «ارزش‌آفرینی دیجیتال» بود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی سایت خبری تیتر داغ، نهمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت، با موضوع «ارزش‌آفرینی دیجیتال»، در روزهای ۱ و ۲ اسفند سال ۱۴۰۱، در مرکز همایش‌های بین‌المللی برج میلاد تهران برگزار شد.

 نهمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت

به موازات سخنرانی‌ها، میزگردها و کارگاه‌های علمی، جشنواره دکتر نوربخش جهت انتخاب و معرفی نوآوری‌های برتر بانک‌ها و شرکت‌های فعال در حوزه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت و همچنین نمایشگاهی تخصصـی جهت معرفی جدیدترین دستاوردهای بانک‌ها، شرکت‌ها و سازمان‌های ارائه ‌دهنده خدمات مرتبط، نهمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت برگزار گردید.

گروه داده پردازی پارسیان:

گروه داده پردازی پارسیان نهمین در همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت

گروه داده پردازی پارسیان، به عنوان بازوی بانک پارسیان و هلدینگ پیشرو در صنعت فناوری اطلاعات و نوآوری و فناوری در خدمات بانکی، میزبان فعالان اکوسیستم مالی، پرداخت و بانکداری کشور، در نهمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت، با موضوع «ارزش‌آفرینی دیجیتال» بود.

گروه داده پردازی پارسیان، با حضور در جلسات همایشی، کارگاه های آموزشی و تخصصی، حضوری پویا در این دوره از همایش داشت و همچنین نقش فعالی در محوطه نمایشگاهی این رویداد، به منظور معرفی دستاوردها، عملکردها و معرفی خدمات نوین بانکداری ایفا نمود.

موضوع فعالیت گروه داده پردازی پارسیان

مهمترین عناوین موضوع فعالیت شرکت بر اساس ماده ۲ اساسنامه شامل ارائه پیشنهادات راهبردی و سیاست‌گذاری میان‌مدت و بلندمدت در زمینه‌های نرم افزاری، سخت افزاری و فناوری اطلاعات به شرکت‌های زیرگروه و همچنین تدوین ضوابط و استانداردهای لازم و نظارت بر حسن اجرای آن‌ها می‌باشد. موضوع فعالیت‌های شرکت در عناوین ذیل خلاصه میگردد:

  1. تدوین پیشنهادهای لازم در زمینه راهبردها، سیاست‌ها و برنامه‌های بلندمدت و میان مدت نرم‌افزاری و سخت‌افزاری و فناوری اطلاعات در چارچوب مقررات مربوطه
  2. تصویب طرح‌های جامع نرم‌افزاری و سخت‌افزاری و فناوری اطلاعات در حوزه فعالیت‌های شرکت
  3. تدوین ضوابط و استانداردهای مربوط به طراحی، تأسیس، توسعه، نگهداری و بهره‌برداری از شبکه‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری و فناوری اطلاعات در شرکت‌های تابعه و نظارت بر حسن اجرای آن‌ها
  4. اخذ هرگونه وام و تسهیلات مالی از منابع داخلی و خارجی
  5. مدیریت، توسعه و تأمین منابع مالی و استفاده بهینه از این منابع از طریق گردش مالی بین شرکت و شرکت‌های فرعی
  6. جذب و جلب سرمایه‌های داخلی و خارجی برای توسعه و پیشبرد فعالیت‌های شرکت و شرکت‌های فرعی
  7. اقدام به مشارکت و سرمایه‌گذاری صنعتی، بازرگانی و خدماتی داخل یا خارج از کشور مرتبط با موضوع فعالیت شرکت در چارچوب قوانین و مقررات
  8. بررسی، مطالعه و سایر اقدامات لازم برای توسعه فناوری، انتقال دانش فنی و اطلاع‌رسانی در زمینه‌های نرم‌افزاری، سخت‌افزاری و فناوری اطلاعات در حوزه وظایف شرکت
  9. حمایت از توسعه فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی در زمینه‌های تخصصی مرتبط با مخابرات و فناوری اطلاعات و پشتیبانی از برنامه‌های تربیت متخصصان مورد نیاز شرکت
  10. حمایت از تحقیقات و فعالیت‌های علمی و توسعه منابع انسانی و سایر عوامل موثر در بهبود مدیریت و بهره‌وری شرکت
  11. آماده‌سازی شرکت‌های (تابعه) جهت فروش در چارچوب قوانین و مقررات مربوط
  12. ایجاد، انحلال، واگذاری، تجدید سازمان و انتقال وظایف و نیروی انسانی شرکت‌های تابعه در چارچوب قوانین و مقررات مربوط
  13. عضویت و مشارکت در مجامع و نهادهای تخصصی منطقه‌ای و بین‌المللی با رعایت قوانین و مقررات مربوط
  14. برقراری امکان مبادله اطلاعات فنی، علمی و بازرگانی و نیز برقراری ارتباطات مالی در زمینه امور محوله بین شرکت با شرکت‌های فرعی
  15. برابر مقررات و با رعایت کلیه تشریفات، انجام کلیه امور و فعالیت‌هایی که به‌صورت مستقیم یا غیرمستقیم برای تحقق اهداف و موضوع فعالیت شرکت لازم و مفید باشد و ضرورت داشته باشد. (کلیه موارد فوق در صورت نیاز پس از اخذ مجوزهای لازم)

 شرکتهای تابعه گروه داده پردازی پارسیان

شرکت تجارت الکترونیک پارسیان کیش ( تاپکیش ):

شرکت تجارت الکترونیک پارسیان کیش، با برپایی غرفه، حضور درخشانی در این همایش داشت.

رونمایی از جدیدترین محصولات و خدمات و مذاکرات با مدیران ارشد بانکی از جمله فعاییت های این شرکت در همایش مذکور بود.

در این همایش علاوه بر فعالان حوزه های بانک‌های دولتی و خصوصی ، بسیاری از شرکت‌های حوزه پرداخت و تجارت الکترونیک کشور نیز حضور داشتند . توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان حوزه فین تک و پرداخت الکترونیک از دیگر اهداف این همایش بود.

شرکت تجارت الکترونیک پارسیان کیش (تاپکیش)

شرکت تجارت الکترونیک پارسیان(تاپ)

شرکت تجارت الکترونیک پارسیان(تاپ)

شرکت تامین خدمات کاربردی کاسپین

شرکت تامین خدمات کاربردی کاسپین

شرکت آتی شهر هوشمند ایرانیان

شرکت آتی شهر هوشمند ایرانیان

شرکت پویا تجارت سیمرغ کیش

شرکت پویا تجارت سیمرغ کیش

شرکت پارسیان همراه لوتوس

شرکت پارسیان همراه لوتوس

 شرکت تابان آتی پرداز

شرکت تابان آتی پرداز

بنا به این گزارش، برنامه افتتاحیه، سخنرانی ها، نشست ها، کارگاه های و سایر بخش های نهمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت، در لینک زیر قابل مشاهده است:

گفتنی است، نهمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت، با موضوع «ارزش‌آفرینی دیجیتال»، عصر روز سه شنبه ۲ اسفند سال ۱۴۰۱، با برپایی اختتامیه ای، به کار خود در مرکز همایش‌های بین‌المللی برج میلاد تهران پایان داد.

برای دریافت برنامه همایش اینجا کلیک کنید.

خبرنگار:اکبر براق

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.