تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 بهمن 1402 - 10:14
کد خبر : 113577

ال مندوس مطرح کرد؛

فرصتی برای بررسی چالش‌های تغییرات اقلیمی

فرصتی برای بررسی چالش‌های تغییرات اقلیمی

رییس سازمان جهانی هواشناسی گفت: کنفرانس بین‌المللی تغییر اقلیم تهران بستری عالی برای دانشمندان در جهت ایجاد و برنامه‌ریزی راه‌حل‌های مناسب برای مقابله با اثرات تغییر اقلیم است.

به گزارش تیتر داغ؛ عبدالله ال‌مندوس در پیام ویدئویی در هفتمین کنفرانس بین‌المللی تغییر اقلیم تهران اظهار داشت: از دولت جمهوری اسلامی ایران و از سازمان هواشناسی این کشور برای فراهم کردن بستری عالی برای مقابله با چالش‌های امروزی تغییر اقلیم سپاسگزارم.

وی افزود: این کنفرانس بلافاصله پس از کاپ ۲۸ برگزار می‌شود و فرصت بسیار مغتنمی برای دانشمندان و استعدادهای جوان در خصوص بحث و بررسی چالش‌ها با تمرکز بر توسعه پایدار و ایجاد و برنامه‌ریزی راه‌حل‌های مناسب برای مقابله با اثرات تغییر اقلیم است.

رئیس سازمان جهانی هواشناسی ادامه داد: با توجه به اهمیت این کنفرانس، همه شرکت کنندگان را ترغیب می‌کنم تا فعالانه مشارکت کرده و در موفقیت کنفرانس سهیم شوند.

رئیس سازمان جهانی هواشناسی گفت: مایلم از نماینده دائم ایران در سازمان جهانی هواشناسی WMO، سحر تاجبخش مسلمان به دلیل مشارکت برجسته و نقش پیشرو ایشان در برگزاری چنین کنفرانس برجسته بین‌المللی تقدیر و تشکر کنم.

منبع: مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.