تاریخ انتشار : شنبه 28 خرداد 1401 - 16:41
کد خبر : 33056

فرصت عالی برای خرید ملک در پرند

فرصت عالی برای خرید ملک در پرند

 اگر در پایتخت و شهرهای مثل قم، کرج، ساوه و نزدیک به آن سکونت می کنید حتماً با شهر جدید پرند آشنا هستید؛ امروز شهر های متعددی راه اندازی شده اند که در اطراف تهران هستند و با رشد خوبی نیز روبرو شده اند و به دلیل مناسب بودن قیمت ملک در آنها با استقبال

 اگر در پایتخت و شهرهای مثل قم، کرج، ساوه و نزدیک به آن سکونت می کنید حتماً با شهر جدید پرند آشنا هستید؛ امروز شهر های متعددی راه اندازی شده اند که در اطراف تهران هستند و با رشد خوبی نیز روبرو شده اند و به دلیل مناسب بودن قیمت ملک در آنها با استقبال بالایی هم روبرو گردیده‌اند. افراد زیادی که میخواهند در شهری نزدیک به پایتخت سکونت داشته باشند و از امکانات و ویژگی‌های مشابه آن نیز استفاده کنند معمولاً این شهرهای کوچک را در کنار پایتخت انتخاب می‌کنند حتی افرادی که به دلایل حساس به آلودگی نمی‌توانند در تهران سکونت داشته باشند به سراغ چنین شهرهای کوچکی در کنار پایتخت می روند تا از آب و هوای تمیز آن استفاده کنند و در صورت نیاز به راحتی به پایتخت تردد داشته باشند.

البته از سکونت در شهر های جدیدی مثل پرند می تواند برای افرادی که قصد مهاجرت به تهران را دارند هم گزینه مناسبی محسوب می شود. پرند یک شهر جدید و تازه تاسیس است که در نزدیکی پایتخت قرار دارد و دارای چندین فاز متفاوت میباشد.

 

املاک شهر پرند فاز ۴

در میان فازهای شهر پرند املاک پرند فاز ۴ با استقبال نسبتاً خوبی روبرو شده است و عده زیادی در پرند املاک فاز ۴ را برای خرید انتخاب می کند. در این فاز ۱۵۶۲۰ واحد مسکن مهر وجود دارد و به صورت کلی مساحت آن ۳۰۳ هکتار می باشد.

در فاز ۴ پرند پروژه های متفاوتی تعاونی مسکن وجود دارد که می توان به میثم نهاجا، پروفیل سعید، بنیاد، تکسام،  شوگا، رودکی، همراه اول، احجام، بیمارستان ساسان، بازنشستگان کشوری، آورین سازه، آجا، اکباتان، آبادگران میلاد،  برهان، هواشناسی، بنیاد و پلاستوفوم اشاره کرد.

یکی از مواردی که در این فاز به عنوان یک مزیت به شمار می‌رود وجود بوستان مشاهیر در فاز۴پرند می باشد که قبلاً به عنوان یک رودخانه بود اما هم اکنون به یک بوستان تبدیل گردیده است و به عنوان بوستان مشاهیر شناخته می گردد.

در فاز ۴ ما شاهد وجود پارکینگ و انباری های متعدد هستیم؛ به همین جهت استقبال بسیار خوبی در خصوص املاک پرند فاز ۴ انجام گردیده است و علاوه بر آن دارای قیمت مناسبی نیز می باشد؛ در صورتی که تمایل دارید تا با قیمت مناسب صاحب خانه شوید می‌توانید از چنین شهرهای کوچکی استفاده کنید که با خرید املاک پرند فاز ۴ میتوان با خرید ملک از موقعیت عالی آن بهره مند گردید. این نکته را نیز بخاطر داشته باشید که در این فاز نخستین پروژه مسکن مهر ساخته شده اند.

در نهایت بد نیست که بدانید برای افرادی که تمایل دارند تا از امکانات و رفاه بیشتری برخوردار باشند و تمام تلاش خود را برای رسیدن به آنها انجام می دهند قطعاً زندگی در تهران هزینه بالای خواهد داشت و می توان با اقامت در شهرهای اطراف تهران و خرید املاک شهر پرند فاز ۴ یا دیگر فاز ها گزینه مناسب تری برای آنها محسوب می شود؛ در شهر پرند امکانات مناسبی وجود دارد و در نزدیکی شهر تهران واقع شده و برای سرمایه گذاری و زندگی بسیار مناسب است.

 

فرصت عالی برای خرید ملک در پرند

لیست پروژه های فاز ۴ جنوب

پولاد پادیر، سامان، آرش آرمه، چین ایلیا، سابیر بین الملل، مهاب مکانیک، رهدشت پیام یک و دو، تکسام، اسکان سازان پردیس، جهاندیده و توسار.

در ادامه می توانید نام پروژه ها، شرکت ها، خیابانها و کوچه های مسکونی که در فاز ۴ پرند وجود دارد را مشاهده کنید:

پروژه و تعاونی میثم نهاجا، پروژه و تعاونی ساسان، پروژه و تعاونی مهر ۷ ،پروژه و تعاونی صدرا بین الملل، پروژه و تعاونی مشانیر، پروژه و تعاونی راه آهن، پروژه و تعاونی ظفر آرمه، پروژه و تعاونی همراه اول، پروژه و تعاونی احجام، پروژه و تعاونی آذر گستر، پروژه و تعاونی باغستان، پروژه و تعاونی پاه، پروژه و تعاونی پارسوماش، پروژه و تعاونی بانک ملی، پروژه و تعاونی شهید رجایی، پروژه و تعاونی ژلاتین کپسول، پروژه و تعاونی الغدیر، پروژه و تعاونی آموزش و پرورش، پروژه و تعاون ساروج دالاهو، پروژه و تعاونی شهرری، پروژه و تعاونی امور مالیاتی، پروژه و تعاونی صنعت ایده برتر، پروژه و تعاونی امور مالیاتی، پروژه و تعاونی کارکنان دولت، پروژه و تعاونی ایران خودرو، تعاونی امیرالمومنین، پروژه و تعاونی گل نرگس، پروژه و تعاون اپک، پروژه و تعاونی صنایع آموزشی، پروژه و تعاونی آرمان، پروژه و تعاونی پست شمیرانات، پروژه تعاونی پست شهران.

نام خیابان های فاز ۴ عبارتند از: خیابان بوعلی سینا، خیابان ۲۹ اسفند، خیابان ۱۵ خرداد، خیابان و بلوار ۲۲ بهمن، خیابان ۱۷ شهریور، خیابان اردیبهشت، خیابان هفت تیر، خیابان ۹ دی شرقی، بلوار گلها، خیابان مهر، خیابان ۱۶ آذر، خیابان مرداد.

خرید املاک پرند فاز۴

یکی از بهترین مشاوره های املاک که شما می توانید برای خرید املاک شهر پرند فاز ۴ یا در هر فاز دیگر از آن استفاده کنید املاک پرند می باشد که با مدیریت حسین هدایتی انجام می گردد. در این مجموعه فعال و معتبر علاوه بر اینکه می توانید برای خرید املاک و فروش آن اقدام کنید بلکه از خدمات دیگری نظیر طراحی تا ساخت و دکوراسیون واحد در پرند بهره مند گردید.

این مجموعه تمام تلاش خود را به کار گرفته است تا بتوانند به صورت کامل شهر جدید پرند را به مشتریان عزیز معرفی نماید و همچنین در راستای افزایش دانش ملکی و حقوقی آن ها تلاش می‌کند و در نهایت این فرصت را به هم وطنان عزیز خواهد داد تا با دید کاملاً باز بتوانند خرید ملک در پرند یا فروش آن را انجام بدهند.

آنچه که سبب شده تا مشتریان زیادی از این مجموعه رضایت صد درصدی داشته باشند مشاوره های صادقانه و تخصصی بوده است چرا که تمامی مشاورانی که در این مجموعه مشغول به فعالیت هستند به صورت تخصصی  مهارت های لازم را در حوزه خرید و فروش املاک دارند و دارای مدارک عالی و تحصیلات داخلی و خارجی می باشند.

فرصت عالی برای خرید ملک در پرند

 

البته اگر میخواهید سطح اطلاعات خود را در این حوزه افزایش بدهید کافیست به بخش مقالات سایت املاک پرند مراجعه کنید و سپس موضوع مدنظرتان را در باکس جستجو سرچ نمایید تا در آن حیطه بتوانید اطلاعات فراوانی را به دست بیاورید؛ علاوه بر آنچه که گفته شده در املاک پرند گروه حقوقی تشکیل شده است و تمامی معاملات تحت نظارت آنها انجام می گردد که می تواند خود یک مزیت عالی برای شما مشتریان عزیز باشد و با خیال آسوده و راحت معاملات خودتان را در املاک پیرا مید پرند سرمایه گذاری انجام بدهید.

 

 

 

 

شماره های تماس

۰۹۱۰۶۶۶۷۰۰۴

۰۲۱۵۶۹۵۳۷۰۰

۰۲۱۵۶۹۵۳۸۰۰

۰۲۱۵۶۷۲۸۰۹۸

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.