تاریخ انتشار : یکشنبه 11 دی 1401 - 6:07
کد خبر : 92469

فروش گوشی موبایل قسطی با چک بدون پیش پرداخت

فروش گوشی موبایل قسطی با چک بدون پیش پرداخت

متا دیسکریپشن : خرید اقساطی گوشی موبایل، خرید گوشی موبایل اقساطی با چک، فروش اقساطی گوشی موبایل بدون ضامن، فروش اقساطی گوشی آیفون بدون پیش پرداخت، خرید گوشی اقساطی بدون پیش پرداخت با سفته، فروش اقساطی گوشی سامسونگ با سفته، خرید اقساطی بدون پیش پرداخت *************                *****************            ************** بهترین و پر فروش ترین برند موبایل

متا دیسکریپشن : خرید اقساطی گوشی موبایل، خرید گوشی موبایل اقساطی با چک، فروش اقساطی گوشی موبایل بدون ضامن، فروش اقساطی گوشی آیفون بدون پیش پرداخت، خرید گوشی اقساطی بدون پیش پرداخت با سفته، فروش اقساطی گوشی سامسونگ با سفته، خرید اقساطی بدون پیش پرداخت

*************                *****************            **************

بهترین و پر فروش ترین برند موبایل

برندهای زیادی در دنیا هستند که در زمینه‌ی تولید و عرضه گوشی فعالیت دارند و هر ساله مدل‌های متنوعی را روانه بازار می‌کنند. قیمت گوشی موبایل با توجه به برند سازنده متفاوت است. از آنجا که امروزه گوشی به یک وسیله ضروری در زندگی‌ها تبدیل شده است ممکن است تمامی اعضای یک خانواده آن را داشته باشند یا به دنبال خرید موبایل باشند. سوالی که ذهن بسیاری از افراد را در هنگام خرید گوشی موبایل به خود درگیر می‌کند این است که بهترین و پرفروش ترین برند موبایل کدام است؟ کدام برند ارزش خرید را دارد؟ و سوالاتی از این قیبل. ما در ادامه شما را با بهترین برندهای موبایل در بازار آشنا می‌کنیم.

برند سامسونگ

گوشی موبایل سامسونگ از بهترین و پرفروش‌ترین گوشی موبایل در دنیا است که کاربری راحتی دارد. شرکت سامسونگ سالیانه گوشی‌های متنوعی را در سری‌های مختلف به بازار فروش عرضه می‌کند که مجهز به امکانات مختلفی هستند و همین موضوع سب شده است تا قیمت گوشی ‌های سامسونگ رنج گسترده‌ای را در بگیرد برای مثال سری‌های A و M سامسونگ گوشی‌های میان رده هستند و سری S گوشی‌های پرچمدار سامسونگ را در خود جای داده است. در واقع این شرکت کره‌ای تمامی ‌اقشار جامعه با هر توان مالی را مورد هدف قرار داده است.

برند شیائومی

گوشی موبایل شیائومی از گوشی‌های خوب است که قدمت آن به اندازه برندهای دیگر نیست اما در همین زمان کوتاه توانسته است خود را در لیست بهترین و پرفروش‎ترین گوشی موبایل جای دهد. شرکت شیائومی یک شرکت چند ملیتی چینی است که همانند سامسونگ سالیانه گوشی‌های متنوعی را روانه بازار می کند که تمامی افشار جامعه چه قشر ضعیف و چه قشر ثروتمند جامعه را مورد هدف قرار می‌دهد. سری مدل‌های گوشی شیائومی قیمت متفاوتی دارند برای مثال در سری ردمی و پوکو گوشی‌های اقتصادی و خوب این برند قرار دارد و در سری می گوشی‌های پرچم دار قرار گرفته است. یکی از دلایل محبوبیت برند شیائومی این است که موبایل‌های آن کارایی و کیفیتی بیشتری نسبت به قیمتشان دارند.

– برند اپل

شرکت اپل یک شرکت آمریکایی است که گوشی‌های خود را با نام آیفون به بازار فروش عرضه می‌کند. گوشی‌های موبایل آیفون از پرطرفدارترین و پرفروش‌ترین گوشی‌های دنیا هستند که البته جزو لاکچری‌ترین‌ها نیز محسوب می‌شوند. البته شرکت اپل برای اینکه سهم بیستری از بازار فروش را به خود اختصاص دهد گوشی‌های اقتصادی نسل دوم آیفون se  را به بازار فروش عرضه می‌کند. از بهترین گوشی‌های آیفون می‌توانیم به سری آیفون X ، آیفونXS مکس، سری آیفون ۱۱، سری آیفون ۱۲، سری آیفون ۱۳ و از جدیدترین آنها به سری ۱۴ اشاره کنیم.

برند هواوی

برند هواوی یک برند چند ملیتی است و از قدیمی‌ترین برندهای گوشی موبایل در بازار محسوب می‌شود. گوشی موبایل هواوی نیز از پرفروش‌ترین گوشی‌ها در بازار ایران هستند که قیمت مناسبی نیز دارند در واقع گوشی موبایل هواوی به دلیل اینکه قیمت بسیار مناسبی دارد به یکی از پرطرفدارترین گوشی‌ها در بازار تبدیل شده است.

از دیگر برندهای خوب موبایل که نسبت به برندهای گفته شده محبوبیت کمتری در بازار دارند و کمتر شناخته شده هستند می‌توانیم برندهایی چون، نوکیا، سونی، اوپو، آنر، موتورولا، ویوو، وان پلاس و غیره را نام ببریم.

فروش گوشی موبایل قسطی با چک بدون پیش پرداخت
گوشی موبایل اندروید یا آی او اس ؟

اندروید (android) و آی او اس (ios) دو سیستم عامل مطرح در بین گوشی‌های موبایل هستند. اکثر برندها چون شیائومی، سامسونگ، هواوی و غیره از سیستم عامل اندروید در گوشی‌های خود استفاده می‌کنند و سیستم عامل ios متعلق به شرکت اپل است که کاملا انحصاری بوده و فقط در محصولات این شرکت مورد استفاده قرار می‌گیرد.

برای بسیاری از افراد سوال پیش می‌آید که به سراغ خرید گوشی با سیستم عامل اندروید برویم یا سیستم عامل ios را انتخاب کنیم؟ و می‌خواهند بدانند که کدام سیستم عامل نسبت به دیگری برتری دارد ما در این بخش شما را با تفاوت‌های سیستم عامل اندروید و آی او اس آشنا می‌کنیم.

قیمت

از لحاظ رنج قیمت، بدون شک گوشی‌های اندروید طیف گسترده‌ای را در بر می‌گیرند شما میتوانید ارزان‌ترین گوشی موبایل در بازار را در بین گوشی‌های اندروید پیدا کنید و گوشی‌هایی قیمت‌های بالا نیز در محصولات اندرویدی وجود دارند. اما معمولاً گوشی‌های اپل گوشی‌های گران قیمت هستند و رنج قیمت کمتری را دارند.

برنامه‌ها و بازار آنها

برای دانلود برنامه‌های اندوریدی به (Google Play) و برای آیفون به سراغ  (App Store)باید رفت. برنامه‌های رایگان در اپ استور (App Store)نسبت به برنامه‌های پلی استور (Google Play) کمتر است اما بهترین بازی‌های متعلق به سیستم عامل ios بوده است.

از دیگر تفاوت‌های اندروید وios  این است که از لحاظ تجزیه و ارائه برنامه‌ها، اپ استور عملکرد بهتری داشته و پیشنهادات جذاب‌تری را به کاربران ارائه می‌دهد در مقابل جستجو در پلی استور آسان‌تر می‌باشد و شما به راحتی می‌توانید برنامه‌ها را از طریق مرورگر لپ تاپ خود نیز یافته دانلود و نصب کنید.

تعداد برنامه‌های رایگان در پلی استور بیشتر از آپ استور می‎باشد و از طرفی برنامه‌های مختلف دیگری چون بازار و غیره وجود دارند که شما می‌توانید برنامه‌ها و بازی‌های اندرویدی را از آنها دانلود کنید اما برای دانلود برنامه‌های آیفون برنامه‌ی دیگری وجود ندارد و تنها App Store است.

سیستم عامل ios نسبت به برنامه‌های موجود در اپ استور حساسیت بیشتری دارد و در نتیجه این موضوع کیفیت برنامه‌های آن را تایید می‌کند در واقع یکی از برتری‌های اپ استور نسبت به پلی استور ارائه برنامه‌های مفید و قابل استفاده است.

نقشه‌ها

اپل مپ (Apple Maps) و گوگل مپ  (Google Maps)هر دو خوب کار می‌کنند و در این مورد تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند اما اگر نگاه دقیق‌تری بیندازیم باید بگویم که کیفیت و مقیاس گوگل مپ فوق‌العاده است و جزئیات بیشتری را نشان می‌دهد. در نهایت با هر دو سیستم عامل به راحتی میتوانید شرایط ترافیک، زمان تخمینی رسیدن به مقصد و تعیین مسیر و … را انجام دهید.

بروز رسانی

بروز رسانی توسط آیفون نسبت به اندروید عملکرد بهتری دارد. در حال حاضر نزدیک به ۷۰ درصد از گوشی موبایل‌های ios از آخرین نسخه بروزرسانی شده استفاده می‌کنند این رقم در گوشی‌های اندرویدی به ۲۴ درصد می‌رسد. اگر برای شما جدیدترین ویژگی‌ها، به‌روزرسانی‌های ایمن و و رفع اشکالات در اولویت قرار دارد سیستم عامل ios برای شما انتخاب بهتری است.

سفارشی سازی

در مورد سفارشی سازی باید بگوییم که سیستم عامل اندروید عملکرد بهتری دارد چرا که شما به راحتی می‌توانید طرح صفحه اصلی خود را تغییر داده و انواع ویجت(Widget)  و میانبر را به آن اضافه کنید و یا رابط کاربری خود را به رابطه‌ای که میخواهید تغییر بدهید. امکان رنگ بندی قسمت‌های مختلف نیز در سیستم عامل اندروید ۱۲ ارائه شده است. سیستم عاملios 14  امکان استفاده از ویجت‌های بیشتری را فراهم کرده است اما باز هم از نظر شخصی سازی به پای اندروید نمی‌رسد.

حافظه

گوشی‌های اندرویدی قابلیت استفاده از کارت حافظه را دارند و شما می‌توانید از کارت اس دی برای ذخیره کردن عکس و ویدیو‌ها استفاده کنید اما این موضوع در مورد آیفون صدق نمی‌کند.

امنیت

سیستم عامل ios عملکرد قوی‌تری در بروز رسانی دارد در نتیجه از لحاظ امنیت از اندروید جلوتر است چرا که هم اکنون میلیون‌ها کاربر اندرویدی از نسخه‌های قدیمی استفاده می‌کنند و به همین دلیل خطرات مختلفی چون هک شدن آنها را تهدید می‌کند.

فروش گوشی موبایل قسطی با چک بدون پیش پرداخت

قیمت موبایل در فروشگاه سل

فروشگاه‌های متعددی هستند که در زمینه‌ی فروش گوشی موبایل فعالیت دارند ولی قیمت گوشی موبایل در تمامی آنها یکسان نیست اگر شما به دنبال ارزانترین قیمت گوشی موبایل در بازار هستید بدون شک فروشگاه اینترنتی سل بهترین مکان است.

در فروشگاه اینترنتی سل قیمت گوشی موبایل از برندهای مختلف چون قیمت موبایل‌‌ های آیفون، قیمت موبایل سامسونگ، قیمت موبایل شیائومی و غیره مناسب‌تر از سایر فروشگاه‌ها است. از طرفی تنوع بالای مدل سبب شده است تا رنج قیمت گوشی موبایل در فروشگاه سل بالا باشد در نتیجه شما به راحتی گوشی‌هایی با قیمت اقتصادی و یا مدل‌های پرچم دار با قیمت بالا را در آن به راحتی خواهید یافت.

خرید اقساطی موبایل از فروشگاه سل

با توجه به شرایط اقتصادی کشور و تحریم‌های حاکم بر آن قیمت گوشی نوکیا، قیمت گوشی موبایل سامسونگ، قیمت گوشی موبایل آیفون و … روزانه در حال افزایش است و اگر قیمت گوشی امروز را با قیمت گوشی در هفته گذشته مقایسه کنید شاهد تغییر قیمت‌ها خواهید بود. قیمت موبایل برای برخی از افراد بالا است و توان مالی کافی برای خرید نقدی ندارند. یکی از فروشگاه‌های خوب که در زمینه ی فروش اقساطی گوشی موبایل فعالیت دارد فروشگاه اینترنتی سل است. اگر به دنبال یک فروشگاه اینترنتی خوب و ایده‌آل برای خرید گوشی موبایل قسطی هستید همین الان به sell.ir مراجعه کنید. در ادامه شما را با مزایای خرید قسطی از فروشگاه سل آشنا می‌کنیم تا دلیل پیشنهادمان را بدانید.

  • تنوع مدل و برند موبایل در فروشگاه اینترنتی سل بالا است و شما محدود به انتخاب چند مدل نیستید.
  • روش‌های خرید اقساطی در فروشگاه اینترنتی سل شامل خرید اقساطی موبایل با کسر از حقوق، خرید قسطی موبایل با چک، خرید قسطی موبایل با سفته و … می‌شود. این تنوع روش‌ها سبب شده است تا هیچ فردی به دلیل نداشتن شرایط مورد نظر به مشکل بر نخورد چرا که قطعا روشی متناسب با شرایط خود را در فروشگاه سل خواهد یافت.
  • قیمت گوشی موبایل اقساطی در فروشگاه اینترنتی سل کاملا مناسب است.

 

منبع : فروشگاه اینترنتی موبایل

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.