تاریخ انتشار : یکشنبه 1 اسفند 1400 - 9:15
کد خبر : 28841

فریبا: جانشین عزیزی‌خادم باید ارتباط خوبی با دولت داشته باشد

فریبا: جانشین عزیزی‌خادم باید ارتباط خوبی با دولت داشته باشد

یک کارشناس فوتبال به تمجید از میرشاد ماجدی پرداخت و گفت امیدوار است حضور وی در فدراسیون فوتبال دائمی شود.

به گزارش تیتر داغ؛ بهتاش فریبا، بازیکن سابق تیم ملی و استقلال در گفت‌وگو با ایسنا، درباره برکناری شهاب‌الدین عزیزی خادم از ریاست فدراسیون فوتبال گفت: من دلایل هیات رئیسه را نمی‌دانم اما چیزی که ما از دور می‌بینیم با چیزی که آن‌ها می بینند، فرق دارد. طبیعتا باید حق را به هیات رئیسه داد. ما کنار ایستاده‌ایم و اخبار را می‌شنویم که صحت و سقم آن مشخص نیست. هیات رئیسه این توانایی را داشته و از توانایی خود استفاده کرده است.

او با بیان اینکه وقوع این اتفاقات در شرایط کنونی مناسب نبود، گفت: ما دو بازی دیگر در انتخابی جام جهانی داریم که اهمیت بسیاری برای ما دارد. باید اجازه می‌دادند، این دو بازی انجام می‌شد. پیروزی در این مسابقات، در سیدبندی جام جهانی تاثیر دارد.

این کارشناس فوتبال به هزینه‌های آماده‌سازی تیم ملی برای حضور در کره‌جنوبی و بازگشت به ایران اشاره کرد و گفت: فدراسیون فوتبال کار سختی دارد. باید به فکر تامین منابع باشند. الان خزانه فدراسیون فوتبال هم خالی است. کار هر کسی نیست از این وضعیت عبور کند. طبیعتا نفری که انتخاب می‌شود، باید دارای ارتباطات خوبی با دولت و اسپانسرها باشد که بتواند این کارها را هماهنگ کند.

فریبا درباره انتخاب میرشاد ماجدی به عنوان سرپرست فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: از اینکه یک چهره فوتبالی برای این سمت (هر چند به صورت موقت) انتخاب شده، خوشحال هستیم. سال‌ها است که دنبال یک چهره فوتبالی هستیم. ماجدی فوتبال بازی کرده و سرپرست استقلال بوده است. در مقطعی عضو هیات مدیره باشگاه بوده و در حوزه‌های فنی فدراسیون فوتبال هم کار کرده است.

این پیشکسوت استقلال درباره شناختش از میرشاد ماجدی گفت: آقای ماجدی از دوستان ما هستند و شاید یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های او ارتباطاتش با کنفدراسیون فوتبال آسیا باشد. ایشان چند وقت خارج از ایران کار کردند و اشراف کاملی بر زبان انگلیسی دارند. از همه مهم‌تر اینکه فوتبالی است.

وی در واکنش به اینکه بعد از محمد دادکان، ماجدی دومین رئیس (سرپرست) فدراسیون است و عملکرد او ارتباط مستقیمی با انتظارات از اهالی فوتبال دارد گفت: امیدوارم که این انتخاب دائمی شود. کسانی که ماجدی را انتخاب کردند، قطعا پشتوانه‌هایی را هم در نظر گرفتند. اگر قرار باشد که یک گزینه بدی برود و گزینه بدتری بیاید که نمی‌شود. احتمالا شرایطی را آماده کردند که ایشان بیاید و کمک کنند. در هر صورت افرادی مثل ماجدی و دادکان فوتبالی بوده و هستند و از سلامت و شفافیت مالی برخوردار هستند.

فریبا تاکید کرد: اگر نتوانیم مسائل مالی را حل کنیم، اگر بهترین مدیر دنیا را هم بیاوریم، کار جلو نمی‌رود. وقتی منبع درآمد نباشد و دولت کمک نکند و اسپانسری هم نباشد، هیچ کس نمی‌تواند کمک کند. در حال حاضر پاداش های فیفا هم مانده و اگر برجام به خوبی احیاء شود، پول‌های بلوکه شده بر می‌گردد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.