تاریخ انتشار : شنبه 20 آبان 1402 - 14:33
کد خبر : 108316

حجت‌الاسلام طاهری آکردی، در نشست خبری صمیمانه با اصحاب رسانه، بیان کرد:

فلسفه ستاد امر به معروف و نهی از منکر تنظیم ‌‌گری است/ برای عفاف و حجاب باید کار فرهنگی شود

فلسفه ستاد امر به معروف و نهی از منکر تنظیم ‌‌گری است/ برای عفاف و حجاب باید کار فرهنگی شود
تیتر داغ: در نشست خبری صمیمانه حجت‌الاسلام والمسلمین طاهری آکردی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور، رویکردهای گوناگون ستاد امر به معروف و نهی از منکر، در دوره جدید تشریح گردید.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور گفت: رویکرد ما در بحث عفاف و حجاب، تاکید بر ریشه تاریخی مذهبی و ملی ایران است؛ ما سابقه طولانی در عفاف و حجاب داریم که با ورود اسلام به این موضوع غنای بیشتری وارد شد. در واقع عفاف و حیا در ذات زنان ایران زمین است.

به گزارش خبرنگار فرهنگی و اجتماعی سایت خبری تحلیلی تیتر داغ، نشست خبری صمیمانه حجت‌الاسلام والمسلمین طاهری آکردی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور، صبح امروز شنبه ۲۰ آبان ماه ۱۴۰۲، با حضور با اصحاب رسانه، در سالن جلسات ستاد مرکزی امر به معروف و نهی از منکر کشور برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین طاهری آکردی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور

حجت‌الاسلام والمسلمین طاهری آکردی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور، در ابتدای این نشست صمیمانه بیان داشت: فلسفه ستاد امر به معروف و نهی از منکر تنظیم‌‌گری است.

وی ادامه داد: هر چیزی که به نحوی در آن فساد باشد یا هرچیزی که باعث ناراحتی مردم شود، منکر است و هر چیزی که اخلاق دینی را ترویج دهد، معروف به شمار می‌آید. پس امر به معروف و نهی از منکر ترویج فرهنگ «بی تفاوت نباشیم» است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور، تاکید کرد: در عرصه مطالبه‌گری همه ما اعم از ستاد، مردم، رسانه و… یک تیم هستیم.

حجت‌الاسلام طاهری آکردی، در ادامه به بحث تولید در کشور اشاره کرد و افزود: مهار تورم و رشد تولید دو رکن یک اقتصاد پویاست؛ بنابراین توجه به مطالبه‌گری تولید کننده در این زمینه بسیار حائز اهمیت است که به خصوص باید از سوی رسانه‌ها مورد توجه قرار گیرد و خبرنگاران باید بتواند جامعه را قانع کنند.

وی در ادامه به تشریح دوره‌های آموزشی ستاد، از جمله دوره‌های آموزشی برای آمران به معروف، ضابطان قضایی و غیره پرداخت و بر ضرورت ترویج اخلاق خوب در جامعه تاکید کرد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور، پیرامون موضوع عفاف و حجاب نیز تصریح کرد: رویکرد ما در بحث عفاف و حجاب، تاکید بر ریشه تاریخی مذهبی و ملی ایران است؛ ما سابقه طولانی در عفاف و حجاب داریم که با ورود اسلام به این موضوع غنای بیشتری وارد شد. در واقع عفاف و حیا در ذات زنان ایران زمین است.

حجت‌الاسلام طاهری آکردی، تاکید کرد: برای عفاف و حجاب باید کار فرهنگی شود؛ ما در ستاد امر به معروف و نهی از منکر برنامه‌هایی را در این زمینه شروع کرده‌ایم؛ اما این موضوع یک امر همگانی است و نیاز به همکاری همه دستگاه‌ها و از جمله خبرنگاران دارد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور، در پایان سخنان خود، گفت: همه باید برای تبیین درست مشکلات جامعه به میدان بیاییم؛ چرا که در محضر خداوند باید پاسخگو باشیم.

بنا به این گزارش، در نشست خبری صمیمانه حجت‌الاسلام والمسلمین طاهری آکردی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور، رویکردهای گوناگون ستاد امر به معروف و نهی از منکر، در دوره جدید تشریح گردید.

گفتنی است، در بخش پایانی این نشست خبری صمیمانه، خبرنگاران به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود پرداختند و دبیر ستاد امر به معروف نیز در ادامه به تشریح مباحث مطرح شده پرداخت.

خبرنگار: کوروش جم

تصاویر نشست خبری صمیمانه

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.