تاریخ انتشار : یکشنبه 16 آذر 1399 - 11:06
کد خبر : 15582

فکری: امیدوارم دربی لغو نشود/ دلیل فیلمبرداری از نیمکتمان را متوجه نمی‌شوم

فکری: امیدوارم دربی لغو نشود/ دلیل فیلمبرداری از نیمکتمان را متوجه نمی‌شوم

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: درباره لغو بازی پرسپولیس و نساجی نظری ندارم؛ اما امیدوارم بازی دربی لغو نشود.

به گزارش تیتر داغ؛ محمود فکری، سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره بازی برابر صنعت نفت گفت: با وجود بارندگی شدید در تهران، توانستیم تمرینات خوبی را پشت سر بگذاریم و بچه ها روحیه خیلی خوبی دارند. همه تیم‌هایی که برابر استقلال بازی می‌کنند با انگیزه هستند، اما امیدوارم ما ۳ امتیاز بازی را کسب کنیم.

او درباره مصدومان تیم گفت: سیاوش یزدانی، شیخ دیاباته، مسعود ریگی، فرشید اسماعیلی و وریا غفوری را در اختیار نداریم. غفوری به خاطر کیست پایش نمی‌تواند بازی کند.

او افزود:خدا را شکر بازیکنان خوبی داریم که می‌توانند جایگزین بازیکنان مصدوم شوند و به تیم کمک کنند.

فکری درباره علت مصدومیت بازیکنان تیمش گفت: ۲ بازیکن تیم از جمله مسعود ریگی و رضاوند در بازی قبل آسیب دیدند و گله دارم، نظرم این بود داوران را قضاوت نکنیم، اما فکر می‌کنم آن‌ها نا مهربان هستند و یا کمتر به ما توجه می‌کنند.۲ بازیکن تیم ما با خشونت و خطای بازیکنان حریف از بازی خارج شدند، اما دریغ از آن که داور دریغ کارت یا اخطار بدهد. یکی از وظایف داوری این است که از بازیکنان محافظت کند و مقابل خشونت را با دادن کارت زرد یا قرمز بگیرد، ولی متاسفانه ما این موارد را نمی‌بینیم.

فکری افزود: یا اشتباهات و پنالتی‌هایی که به نفع ما هستند را نمی‌گیرند و به ضرر ما پنالتی می‌گیرند. این موارد باعث شده است آسیب دیدگی ما بیشتر شود. غفوری به دلیل کیست پا مصدوم بوده است. دیاباته هم به خاطر آماده نبودن در تمرین سبک مصدوم شده که احتمالا به خاطر بارندگی و سنگینی زمین بوده است. یزدانی در تمرین آسیب دیده و اسماعیلی هم از گذشته دردی در پایش داشته است. این که می‌گویند شدت تمرینات باعث مصدومیت بازیکنان شده، درست نیست. ما در تمرینات فشاری نداریم که بازیکن آسیب ببیند. مصدومیت به کادر فنی بر نمی‌گردد و احتمالا به خاطر فشار سال گذشته و نبود استراحت کافی، آن‌ها مصدوم می شوند.

او افزود: یکی از راه‌های رسیدن به گل در بازی‌های بسته از طریق ضربات ایستگاهی، شوت و کارهای ترکیبی است. در ضربات ایستگاهی و کرنر برابر پیکان، دقت کافی نداشتیم. باید بیشتر کار کنیم؛ چرا که بیشتر تیم‌ها مقابل ما بسته بازی می‌کنند.

 

سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره انتشار فیلم‌های دستیاران وی در فضای مجازی گفت: وظایف دستیاران مشخص است. من خوشحالم؛ چرا که مخالفان استقلال متوجه شده‌اند که این تیم مسیر درستی را طی می‌کند. متاسفانه از تمام ابزار‌ها استفاده می‌کنند تا آرامش استقلال را بر هم بزنند. ۱۶ تیم در لیگ برتر هستند که من فکر نمی‌کنم یک دوربین، تنها ۹۰ دقیقه نیمکت استقلال را فیلمبرداری کند تا یک حاشیه از آن پیدا کند. متاسفانه در بازی ماشین سازی و پیکان صحنه‌هایی به وجود آمد. من خودم به عمران زاده گفتم مرادمند را به خط حمله بفرستد، اما وی با مرفاوی هماهنگ نکرد و مخالفت پیش آمد. دوربین‌ها چرا از نیمکت تیم‌های دیگر فیلمبرداری نمی‌کنند؟ پس این افراد دوستان ما نیستند و من از سازمان لیگ فوتبال می‌خواهم که پیگیری کند. قرار نیست کسانی با فیلم‌هایی حاشیه درست کنند یا موارد منفی را پخش کنند. باید افراد، عکس ها و فیلمبرداری موبایل ها کنترل شوند. نباید در فوتبال تنش ایجاد شود. این که افرادی را مامور کنند از نیمکت ما فیلمبرداری کنند، درست نیست.

او افزود: با توجه به فرصت کمی که داشتیم، امتیازات خوبی را گرفته‌ایم و تیم ما آماده‌تر خواهد شد. حریفان و بد خواهان زودتر متوجه شده‌اند که استقلال در مسیر خوبی افتاده و ما نباید بازیچه دست آن‌ها شویم و به خودمان ضربه بزنیم.

فکری درباره این که لغو بازی‌های پرسپولیس چه تاثیری در دربی آینده دارد، گفت: درباره لغو بازی رقیب، نظر خاصی ندارم و سهیل مهدی گفته است که بازی‌های عقب افتاده قبل از بازی دربی برگزار می‌شوند. باید ببینیم صحبت‌های مطرح شده، واقعیت دارند یا داستان‌های دیگری است. تشخیص بر  این بوده است که بازی لغو و باید همه جوانب در نظر گرفته شود. نظر خاصی ندارم، اما امیدوارم زمانی که  قرار است بازی دربی برگزار شود، با شرایط برابر این اتفاق رخ دهد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.