تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 آذر 1400 - 11:15
کد خبر : 27269

قبل از خرید تردمیل خانگی حتما این مطلب رو بخوانید

قبل از خرید تردمیل خانگی حتما این مطلب رو بخوانید

تردمیل ها یکی از محبوب ترین وسایل ورزشی هستند که جای خود را در گوشه و کنار خانه ها پیدا کرده اند. خوشبختانه افراد نسبت به مزایای ورزش کردن آگاهی بیشتری پیدا کرده اند و پویایی و تحرک را جایگزین تنبلی و بی تحرکی کرده اند. اگر دقت کرده باشید، امروزه رسیدن به وزن دلخواه

تردمیل ها یکی از محبوب ترین وسایل ورزشی هستند که جای خود را در گوشه و کنار خانه ها پیدا کرده اند. خوشبختانه افراد نسبت به مزایای ورزش کردن آگاهی بیشتری پیدا کرده اند و پویایی و تحرک را جایگزین تنبلی و بی تحرکی کرده اند. اگر دقت کرده باشید، امروزه رسیدن به وزن دلخواه و داشتن تناسب اندام، یکی از داغ ترین بحث ها در محافل و میهمانی هاست. این موضوع منحصر به سن و سال خاصی نیست و افراد چه پیر باشند و چه جوان، برای داشتن اندامی زیباتر و زندگی سالم تر، تلاش می کنند.

در این راه یکی از وسایلی که می تواند به شما در کاهش وزن و رسیدن به وزنی ایده آل کمک کند، تردمیل خانگی است. بنابراین اگر راه های زیادی را برای لاغری امتحان کرده اید و از رژیم های سخت و بی نتیجه خسته شده اید، وقت این است که روش خود را عوض کنید. مطالعه ادامه این مطلب می تواند دید شما را عوض کند و راه جدیدی را جلوی پایتان بگذارد.

تردمیل چگونه به سلامتی من کمک می کند؟

تقریبا همه ما افرادی بهانه جو هستیم که برای انجام ندادن یک کار می توانیم صد ها دلیل عجیب و غریب بتراشیم. اما در باطن، می دانیم که در حال بهانه تراشی هستیم و انگیزه و اراده لازم را برای انجام آن کار نداریم. پس اگر به دنبال کاهش وزن و لاغری هستید، در ابتدا موانع را حذف کنید. اگر دوست ندارید در باشگاه ثبت نام کنید، خب نکنید؛ با خرید یک تردمیل خانگی می توانید باشگاه را به خانه تان بیاورید و روزانه مجبور نباشید وقت زیادی را در ترافیک بگذرانید تا به باشگاه برسید.

وقتی دستگاه تردمیل در خانه شما باشد، در هر ساعت از شبانه روز که مایل باشید، می توانید بدوید و ورزش کنید. یک تردمیل خانگی برای کلیه افراد یک خانواده کافی است و نیازی نیست هر کدام از آن ها برای رفتن به باشگاه هزینه کنند. دویدن روی تردمیل، با درگیر کردن کلیه چربی های زیر شکم و ران ها همراه است و به شما کمک می کند تا در سریع ترین زمان ممکن، چربی نواحی مختلف بدن خود را آب کنید.

تردمیل2

خرید تردمیل برای چه کسانی مناسب است؟

افرادی که در کلانشهر ها ساکن اند، با مشغله های بیشتری در زندگی شان دست به گریبان اند. بیشتر وقتشان به انجام وظایف محوله شغلی می گذرد و ساعات زیادی را صرف رفتن به محل کار و برگشتن به خانه می کنند. بنابراین زمان زیادی برای ورزش، تفریح و سرگرمی ندارند. همچنین از آنجایی که بیشتر ساعات روز را خارج از خانه و در محل کار می گذرانند، مایلند تایم باقی مانده را در خانه و با افراد خانواده شان سپری کنند. بنابراین ورزش کردن و توجه به سلامتی رفته رفته فراموش می شود و پس از مدتی از این میزان اضافه وزن و بی تحرکی و تنبلی گله و شکایت دارند!

اما آیا مشغله های زیاد دلیل محکمی برای بی توجهی به ورزش و سلامتی بدن است؟ پاسخ خیر است! امروزه با پیشرفت تکنولوژی، امروزه برای هر مشکلی راه حلی آسان و سریع وجود دارد. پس با وجود تردمیل های خانگی و دوچرخه های ثابت، هیچ عذر و بهانه ای برای ورزش نکردن پذیرفته نیست.

 وقت پیاده روی ندارید، روی تردمیل بدوید!

شاید با خودتان فکر کنید که نام تردمیل ها به واسطه تبلیغات گسترده بر سر زبان ها افتاده است و حضور آن ها در خانه فایده چندانی هم ندارد. اما این تصور درست نیست. تردمیل ها طیف وسیعی از فواید را هم از نظر سلامتی و هم از نظر کاربردی ارائه می دهند. آن ها برای دستیابی به اهداف مختلف نظیر تناسب اندام، کاهش وزن و سلامت ارگان های تنفسی بدن بسیار مفید هستند. بنابراین خرید تردمیل اولین گام تاثیر گذار برای افرادی است که سفر سلامتی خود را به تازگی آغاز کرده اند. در ادامه مطلب، سه مورد از مهمترین فواید تردمیل و راه هایی که می تواند به افراد -در هر از سطح مهارتی- کمک کند، آورده شده است.

تردمیل3

  • کاهش وزن

شاید شناخته شده ترین مزیت استفاده از تردمیل ها، توانایی آن ها در کمک به کاهش وزن سریع و کارآمد باشد. تردمیل می تواند به شما در سوزاندن کالری، خیلی بیشتر و بهتر از سایر ورزش های هوازی کمک کند. هر چه فرد سریع تر و طولانی تر روی تردمیل بدود، سریع تر کالری می سوزاند و فرآیند کاهش وزن آسان تر خواهد بود. ورزش روی تردمیل از طریق تمرینات HIIT، یکی از بهترین راه ها برای کاهش سریع و ایمن چربی بدن است. پیاده روی یا آهسته دویدن در شیب یا تناوب بین دوی سرعت و دویدن نیز، یک راه عالی برای کاهش وزن در حین ورزش روی تردمیل است.

  • سلامت قلب و ارگان های تنفسی

ورزش روی تردیمل، می تواند سلامت قلب را به میزان قابل توجهی بهبود بخشد. در واقع، تمرینات روی تردمیل به دلیل توانایی ثابت نگه داشتن ضربان قلب در تمام طول تمرین، یک شکل محبوب از تمرینات قلبی است. (به ویژه برای افراد مبتلا به مشکلات قلبی عروقی یا کسانی که کلسترول بالا دارند.)

تمرینات تردمیل در افزایش ضربان قلب به سطح سالم موثر هستند، بنابراین به عنوان یک تمرین گرم کردن نیز بسیار مفید می باشند. افزایش ضربان قلب تا رسیدن به سطح استاندارد آن، شما را قادر می سازد تا تمرینات دیگری مانند تمرینات وزنه برداری یا سایر تمرینات قلبی را با ایمنی و موفقیت بیشتری انجام دهید.

  • عضلانی شدن قسمت های مختلف بدن

مانند بسیاری از تمرینات قلبی، تمرینات تردمیل، چندین گروه عضلانی را درگیر می کند تا تمرینی برای کل بدن ارائه دهد. عضلات ساق پا در طول تمرین روی تردمیل بیشترین فشار را تحمل می کنند؛ اما عضلات شکم، پشت ران، باسن و بازو نیز درگیر هستند. حفظ وضعیت بدنی مناسب در حین دویدن روی تردمیل، عضلات مرکزی بدن را بیشتر درگیر می‌کند و تمرینی جامع‌تر ارائه می‌دهد. علاوه بر این، ترکیب تمرینات روی تردمیل با تمرینات قدرتی سبک به درگیر شدن عضلات بازو در طول تمرین کمک می کند. بسیاری از افراد هنگام ورزش بر روی تردمیل وزنه نگه می دارند تا شدت تمرین را بیشتر کنند.

سخن آخر

برای پیدا کردن تردمیلی که با سبک برنامه ورزشی و اهداف تمرینی شما بهترین کارایی را ارائه دهد، همین امروز  می توانید به فروشگاه طاهالند به ادرس tahaland.com  سری بزنید تا انواع تردمیل خانگی و دوچرخه ثابت و سایر وسایل و تجهیزات مناسب برای ورزش در منزل را مشاهده و در صورت تمایل خرید کنید .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.